Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg lægger gerne hus og have til hvis det er,
hvad siger I til evt. tirsdag den 10 august, torsdag den 19. august eller søndag den 29. august... gerne med børn hvis I har lyst til det
knus Isimaven (Rakel)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isimaven skriver: jeg lægger gerne hus og have til hvis det er, hvad siger I til evt. tirsdag den 10 august, torsdag den 19. august eller søndag den 29. august... gerne med børn hvis I har lyst til det knus Isimaven (Rakel)
Ja men så passer den 19 august nok mig bedst også måske omkring kl 11?? Ved jeg ikke hvad I andre siger til det??
19. august kl. 11 er også fint for mig, og gerne med børn, Er ihvertfald nødtil at medbringe det nyeste skud på stammen.
Jeg bager gerne en kage
lollandpigen skriver: Ja men så passer den 19 august nok mig bedst også måske omkring kl 11?? Ved jeg ikke hvad I andre siger til det??
kl 11 er fint med mig så hvad siger I andre??
Jeg er muligvis på ferie torsdag d. 19., men som det ser ud lige nu, så kan jeg godt
Så med forbehold for et afbud senere, så er jeg frisk torsdag d. 19. kl 11
marhemor skriver: Jeg er muligvis på ferie torsdag d. 19., men som det ser ud lige nu, så kan jeg godt Så med forbehold for et afbud senere, så er jeg frisk torsdag d. 19. kl 11
Lyder super og bliver du nød til at melde afbud regner jeg stærkt med det ikke er sidste gang vi mødes så hopper du bare med den næste gang hvis du har lyst.....
lollandpigen skriver: Lyder super og bliver du nød til at melde afbud regner jeg stærkt med det ikke er sidste gang vi mødes så hopper du bare med den næste gang hvis du har lyst.....
Det lyder alletiders.
Glæder mig til at møde nogle andre "ligesindede" hernede
Ja Lisbeth kom endelig med lille Elina og gerne en kage også hehehe
lyder som en date ind til videre jeg reserverer dagen i hvertfald
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128