gravid og sex ? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.809 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej alle sammen.. nu efter at jeg er blevet gravid,
(jeg er 12+3 uger henne) 
bløder jeg simpelthen sådan og jeg syntes at det er ret pinligt og jeg ikke rigtig lyst fordi at jeg ved at jeg bare kommer til at bløde ud over det hele. føler mig så ussel, og kæresten føler at det er ham der er noget glat med. (hvilket der bestemt ikke er)

tror ikke kun at det er mig der har oplevet det.
men til dem der også har, hvor langt var i henne før i ikke blødte længere, eller stoppede det slet ikke ?
men der kan vel ikke ske noget ved det, så vidt jeg har læst mig frem til ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

LilleMor10

Anonym skriver:

Hej alle sammen.. nu efter at jeg er blevet gravid,
(jeg er 12+3 uger henne) 
bløder jeg simpelthen sådan og jeg syntes at det er ret pinligt og jeg ikke rigtig lyst fordi at jeg ved at jeg bare kommer til at bløde ud over det hele. føler mig så ussel, og kæresten føler at det er ham der er noget glat med. (hvilket der bestemt ikke er)

tror ikke kun at det er mig der har oplevet det.
men til dem der også har, hvor langt var i henne før i ikke blødte længere, eller stoppede det slet ikke ?
men der kan vel ikke ske noget ved det, så vidt jeg har læst mig frem til ?

Har du prøvet at kontakte din læge ? hvad jeg ved er det absolut ikke "normalt" at bløde når man er gravid, kun lidt pletblødning efter sex. hm.. 

Anmeld

3. juni 2010

oo

altså...først og fremmest lyder det bestemt ikke godt at du i 13. uge bløder så meget at du vil "bløde udover det hele" ved sex! har du fået nogen forklaring på hvorfor du bløder så meget?

jeg begyndte spontant at bløde i 16. uge og der fik jeg at vide at vi ikke måtte dyrke sex i minimum fjorten dage...

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

hmm ved sku ikke rigtig hva jeg skal sige til lægen er mega genert..
lige efter jeg er kommet ser det volsomt ud, men efter er det bare pletblødning.

har læst et sted at det er "normalt" pga. slimhinderne bliver mere sarte..
jeg syntes bare at det ser volsomt ud, men det vil det måske gøre når man er tændt og selv kommer.? det er sket 2 gange..

Anmeld

3. juni 2010

saxa

Tror da nok også lige jeg ville kontakte lægen!! Tror ski da ikke det er helt normalt at bløde så meget..

Anmeld

3. juni 2010

Mira0911

Hvis det var mig, ville jeg kontakte lægen... Jeg er selv en genert en, når det handler om læge og alt det forneden...

Bedre at få det tjekket end at gå rundt og tro at det er normalt at bløde så meget..

Så afsted med dig imorgen...

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hvis det var mig, ville jeg kontakte lægen... Jeg er selv en genert en, når det handler om læge og alt det forneden...

Bedre at få det tjekket end at gå rundt og tro at det er normalt at bløde så meget..

Så afsted med dig imorgen...

ja det må jeg nok hellere

Anmeld

3. juni 2010

MetteMTH

Har aldrig blødt under min gravíditet heller ikke under sex.. Men jo min kæreste tror også der er noget galt med ham, når det er jeg ikke har lyst til sex, men også lidt svært at ligge i forskellige stillinger når man har en tyk mave og man føler sig heller ikke særlig lækker.

Syntes også du skal kontakte lægen, da der måske kan være noget galt siden du bløder.

Anmeld

3. juni 2010

Vial

JA, det er normalt at bløde, når man får orgasme. Mange har nemlig sarte slimhinder, når de er gravide, og sådan et show, hvor hele underlivet pludselig står på den anden ende (som det gør under en orgasme), ja så kan det bløde..

Har du været til NF? Så kan du jo se, om alt er okay derinde.

Jeg ville ringe til lægen for en sikkerheds skyld. Jeg ville dog ikke være vildt bekymret, hvis blødningerne kun kommer i forbindelse med sex - de efterfølgende pletblødninger er jo bare rester. Det kan dog godt være, at lægen vil fraråde sex. Hvad ved jeg.

Anmeld

3. juni 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

JA, det er normalt at bløde, når man får orgasme. Mange har nemlig sarte slimhinder, når de er gravide, og sådan et show, hvor hele underlivet pludselig står på den anden ende (som det gør under en orgasme), ja så kan det bløde..

Har du været til NF? Så kan du jo se, om alt er okay derinde.

Jeg ville ringe til lægen for en sikkerheds skyld. Jeg ville dog ikke være vildt bekymret, hvis blødningerne kun kommer i forbindelse med sex - de efterfølgende pletblødninger er jo bare rester. Det kan dog godt være, at lægen vil fraråde sex. Hvad ved jeg.

Det er kun i forbindelse med sex. og min kæreste syntes ikke at det var meget jeg blødte, men igen det ser jo ogsåvolsommere ud hvis der er andet "væske" blandet i
som sådan tænker jeg ikke at det er noget alvorligt, vi er nok bare gået lidt for hårdt til den tihi  så det med at holde en "pause" er nok ingen dum idé.

jeg har været til NF og alt var i den skønneste orden, hun sagde at jeg næsten lå uden for risikoen til et handicappet barn, men self. kunne hun ikke udelukke det 100 % men i hvert fald 99,99%
men det ender no med at jeg lige ringer til lægen for at være helt sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.