Til Diana og andre som har bemærket jeg ikke er her så meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

SaNiNa

vi skal jo flytte nu her og vi er så ved at gøre klar til vi kan flytte ind.

Indtil videre (sidste 3 uger) har vi fået tømt lejligheden, revet to vække ned, dampet tapet af i de to stuer, gang og værelset som så er blevet til to værelser nu.

Vi har fået slibet gulvene første gang for fanish (staves, sådna noget brunt noget på gulvet) og en masse andre små dumme trælse ting som afvaskning af paneler, vinduer og radiatorskjuler. ja så nu glæder jeg mig bare til at få sat filt op imorgen og weekenden.

Vi skal have malet køkknet og badeværelset skal der nye møbler i + vægophængt toilet.

vi håber på vi kan få malet i næste uge så vi kan nå at flytte enden Nicklas fødselsdag.

Men vi har det godt og Nicklas stor trives i sin dp er dog ikke helt tilfreds med mor og far knokler hele tiden.

Så i morgen står den på hygge i Lalandia og besøg af moster og Patrick i weekenden. (skal dog arbejde nat lørdag og søndag)

rigtig god weekend til jer alle og håber I nyder det gode vejr

Sanne & Nicklas

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

LotteN

hold da op - I hr sandelig haft travlt... Glæder mig ti lat se det færdige resultat, tror det bilver super flot - elsker stukkene i lofterne

Anmeld

3. juni 2010

Diana...

Uhh hvor spændende glæder mig til at se det færdige resultat 

Har du fået arbejde? 

Hvordan går det med Nicklas er han begynd og tage på og er der ikke mere sygdom? 

Knus Diana

Anmeld

3. juni 2010

SaNiNa

Diana... skriver:

Uhh hvor spændende glæder mig til at se det færdige resultat 

Har du fået arbejde? 

Hvordan går det med Nicklas er han begynd og tage på og er der ikke mere sygdom? 

Knus Diana

Hej Søde.

Ja og nej har fået noget afløsning engang i mellem om natten det er jo bedre end ingenting.

det går rigtig godt med Nicklas han tager dog ikke på, men spiser som en hest og er aktiv hele tiden og hende den meget kloge børnelæge er sygmeldt. og ingen sygdom mere det er ved at være noget tid heldigvis nu

Han er tæt på at tage sine første skridt uden støtten. og løber derud af med gåvogn, stole, ja alt der kan skubbes og så er han så fræk så fræk.

Anmeld

3. juni 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

hold da op - I hr sandelig haft travlt... Glæder mig ti lat se det færdige resultat, tror det bilver super flot - elsker stukkene i lofterne

hej hej

Ja vi knokler osse som bare pokker og glæder mig helt vildt til vi skal flytte  nu det fleste ting er osse ved at være pakket sammen nu. vi er jo slet ikke hjemme andet end for at sove. så i weekenden bliver resten osse pakket sammen.

Kan slet ikke huske og jeg fik spurgt til om broløbet gik godt?

Anmeld

3. juni 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

hej hej

Ja vi knokler osse som bare pokker og glæder mig helt vildt til vi skal flytte  nu det fleste ting er osse ved at være pakket sammen nu. vi er jo slet ikke hjemme andet end for at sove. så i weekenden bliver resten osse pakket sammen.

Kan slet ikke huske og jeg fik spurgt til om broløbet gik godt?

kan sandelig godt forstå I glæder jeg til dette hurlumhej er overstået - der er tryk på!

Kan jeg ikke lige huske om du gjorde, men løbet gik nogenlunde, ikke noget hip hurra. og fik gennemført min første marathon d. 23. maj - detvar ikke sjovt!

Anmeld

3. juni 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

kan sandelig godt forstå I glæder jeg til dette hurlumhej er overstået - der er tryk på!

Kan jeg ikke lige huske om du gjorde, men løbet gik nogenlunde, ikke noget hip hurra. og fik gennemført min første marathon d. 23. maj - detvar ikke sjovt!

Puha marton det er godt nok flot.

Jeh som brokker mig over at skulle op og ned at trapperne til traileren med lort og møg... må vist heller tie stille næste gang jeg brokker mig så.

Manden kom heller ikke ud at løbe borløb han var helt sat til ja det var vi begge to så vi stod og heppede ved mål på hans bror.

Anmeld

3. juni 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Puha marton det er godt nok flot.

Jeh som brokker mig over at skulle op og ned at trapperne til traileren med lort og møg... må vist heller tie stille næste gang jeg brokker mig så.

Manden kom heller ikke ud at løbe borløb han var helt sat til ja det var vi begge to så vi stod og heppede ved mål på hans bror.

Ja, er også stolt af at gennemføre, men det er også det. havde en drøm om at løbe den på 4 timer, men blev 4 timer og 21 min. så går og tygger ldit på om jeg skal begive mig ud i h.c.andersen marathon  til september - men kan ikke helt beslutte mig - var frygtelig at løbe marathon nemlig, men min stædighed siger mig noget andet!

Så må han jo også bare ud og løbe til h.c.andersen løbet - det skulle I da gerne være kommet på plads. kom han af med startnummeret så?
Hvornår regner I med at være klar til indflytning så?

Anmeld

3. juni 2010

Mathilde

Hej søde

Ja du har da manglet herinde!

Sikke et projekt i har gang i lige nu. Det skal da nok blive rigtig godt. Og dejligt at i endelig kan flytte fra den lejlighed

Rigtig god idé at tage en hygge weekend. Det trænger i helt sikkert til.

Anmeld

7. juni 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hej søde

Ja du har da manglet herinde!

Sikke et projekt i har gang i lige nu. Det skal da nok blive rigtig godt. Og dejligt at i endelig kan flytte fra den lejlighed

Rigtig god idé at tage en hygge weekend. Det trænger i helt sikkert til.

Ja jeg er osse ret sikker på det nok skal blive godt, nu er den store stue snart malet færdig og den lille stue er vedat blive malet. Nicklas værelse på fat filt op i morgen og så skal der males igen igen.

Glæder mi så meget til vi kan flytte men vi bliver desværre nok ikke færdig til fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.