piver lige...... (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

TTM

Hej alle..

Jeg ved godt jeg (vi) ikke har været igang særlig længe, men blev alligevel ked igår (onsdag)...

Her er hele historien;

Jeg kom hjem om eftermiddagen og tænkte "Arh okay, det var måske lige krydret den mad igår..." Jeps, mig ud på "det lille hus" og......... Det var ikke kun pga jeg fik lidt chili om tirsdagen... Der var lidt plet-blødning som havde en lille "klump" cellevæg med. Tror jeg. Men i det samme sekund tænkte jeg "NEJ nej nej!! lille ven(red. æg) du skal blive deroppe 8 måneder endnu!!"

Jeg forventede straks at nu ville min mens komme, og øv for den da... Ingen baby til os...

Alle tegn havde været der. Jeg havde mistet min sex-lyst (vi er meget ihærdige normalt men meget stille p.t.), var meget OBS på fisk og andre mærkelige lugte, min kat lå MEGET ved min mave og sov - hvilket han aldrig har gjort før - ...

Jeg fortalte kæresten det, han blev selvfølgelig skuffet, men kom med et opmuntrene "Vi prøver bare igen skat!" Og ja, hvorfor skulle jeg være heldig i første forsøg? Og kan jeg overhovedet være ked af det ikke gik perfekt, når jeg ser alle andre som vener flere år før det lykkes??

Men men men..... Der er ikke noget "blodbad" endnu, kun meget meget meget lidt (Har trusseindlæg på, det kan kun ses som svagt) og jeg griber mig selv i at håbe.. Håber for der er en lille spire derinde, med sin fars skønne øjne og min bygning...

Men kan nok bare se i øjnene, jeg ikke får termin d. 14/2 2011...

Og hvor er jeg ked..

Undskyld mit selvmedlidne inlæg, skulle bare lige ha' det ud...

Tak fordi du læste med.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

VIPpigen

Det er helt normalt du reagere sådan, selvfølgelig håber man på det bedste, men nogen gange går det galt, andre gange bliver det. Nogen kæmper længe, andre skal bare tænke på sex, og de er gravide... Det svinger sååå meget, og lige meget om du har prøvet 1 måned, eller 2 år så er det stadig skuffende hver måned når den ikke går. Foreskellen er bare det bliver hårdere og hårdere psykisk. Så om i kun har prøvet i kort tid, eller lang tid, så BROK dig alt hvad du vil, vi andre står på sidelinjen og hepper videre på jer...

Anmeld

3. juni 2010

TTM

takker.... Det luner meget, men kan i ikk e holde jer stille næste gang det er så frustrerende folk står og hepper på en midt under akten

Ej ved hvad du mener, og tror/håber/drømmer også på alle for opfyldt drømmen med 2 streger på testen snarest muligt. Og at de kommer hele vejen til barnet...

håber bare jeg "kommer over det" og kæmper videre i kampen...

Anmeld

3. juni 2010

VIPpigen

Hmm, skal nok hviske lidt mere næste gang, men kun hvis jeg må redigere på jer, så jeg ved i gør arbejdet ordentligt.... Hehe...

Ej, ja jeg håber også for alle som har svært ved det snart får deres drøm om det ønskebarn opfyldt. Stod det til mig, så skulle alle prøve den glæde at være forældre (Tror hvertfald det er en glæde. Men det skal jeg vel nok finde ud af) Men bare klø på den skal nok være der

Anmeld

3. juni 2010

AnneBJ

Jeg ved præcis hvordan du har det Vi har også kun prøvet 3 mdr. men det er stadig dybt frustrerende!

Kram til dig og for det snart lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.