8 grunde til at gud hader danmark...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

SHERO

Bliver simpelthen lige nød til at dele det her med jer (hvis i ikke allerede har set det ) DET er simpelthen for morsomt, nu har jeg læst "næsten" hele debatten på babtist forumet, og for pokker folk kan være skøre...

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1356042.ece?ref=lokalavisen

God torsdag til alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

lotte32

Ganske god underholdning, det der babtistforum hold op hvor er de uvidende, gad nok vide hvor mange af dem der egentlig kender til landet... ud over hvad de har kunnet google sig til klaphatte,  man får jo helt lyst til at oprette en profil og så få en god diskussion med dem  hihi

Knus Lotte

Anmeld

3. juni 2010

nannanadja

hold kæft en kæmpe idiot....  ja man skulle lave et forum så man kunne diskutere med ham der...  nej nej for pokker. blir sku lidt fornærmet ovet det men alligevel griner jeg lidt over det for han er jo snot dum og tilbage i tiden..........

Anmeld

3. juni 2010

klmf

Har altså læst det er en joke - det er en opdigtet menighed....

Men en god én

Anmeld

3. juni 2010

GryHSB

Ingen grund til at hidse sig op over denne mand. Det er en joke, for at vise hvor mærkelige de religiøse i USA kan være (Og åbenbart også hvor nemme Ekstrablade.dk og danskere kan være )

Anmeld

3. juni 2010

Sakris

Haha, ja jeg sad og grinte hele vejen igennem! Mega sjovt, og skræmmende at folk er så uvidende!

Anmeld

3. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er da noget af det sjoveste Men jeg kan ikke helt afgøre med mig selv om debatten er skrevet som satire eller det virkelig naive og stupide mennesker, der tror de deltager i en rigtig debat Jeg kan ikke tage noget af det seriøst, når ikke engang flaget er korrekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.