Hjælp........forkert kontonummer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har solgt noget, og har til den der har købt opgivet et forkert kontonummer - noget så flot som en tastefejl:0(

Meeeen nu er mit spørgsmål så, de penge som er overført til forkert kontonummer - kan de trækkes tilbage????

Hjælp:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Patrick07

Vedkommende skal ringe til banken og fortælle dem hvordan det hænger sammen.. og give dem det konto nr. de er blevet overført forkert til... men det er inden for et hvis antal dage dette skal gøres.. også kan de overføre pengene tilbage.

Anmeld

3. juni 2010

line melias mor

jeg ville skynde mig at ringe til banken de har en hotline og fortælle situationen så er jeg sikker på de sagtens kan blive trukket tilbage

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Vedkommende skal ringe til banken og fortælle dem hvordan det hænger sammen.. og give dem det konto nr. de er blevet overført forkert til... men det er inden for et hvis antal dage dette skal gøres.. også kan de overføre pengene tilbage.

Ok:0) Håber vi kan nå det, de blevvist overført igår eller i forgårs:0)

Anmeld

3. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

Ok:0) Håber vi kan nå det, de blevvist overført igår eller i forgårs:0)

Så tror jeg ikke det er noget problem... Men få fat i banken idag

Anmeld

3. juni 2010

Valle81

Patrick07 skriver:

Så tror jeg ikke det er noget problem... Men få fat i banken idag

He He, ja ellers bliver jeg pengene og varerne fattigere:0) Køber skal jo ikke bøde for min stupide fejl:0)

Anmeld

3. juni 2010

Patrick07

Valle81 skriver:

He He, ja ellers bliver jeg pengene og varerne fattigere:0) Køber skal jo ikke bøde for min stupide fejl:0)

Det er jo hvad der sker  Men banken kan helt sikkert hjælpe jer.. mener det er 5 dage.. men er ikke helt sikkert, det er også noget med hvordan pengene er blever overført... Men det kan banken forklare jer alt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.