Hjælp tror jeg har forstuet min tå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

4xGreve

Men det er den man kalder den 4 tå, min gang er besværet men ved ikke om jeg skal prøve at tag afsted eller om jeg skal prøve at få en læge til at kigge på den (ved de nok ikke vil gøre noget alligevel) men altså av av...

Og det er bare så dumt for leget bare med Daniella også skulle jeg rushe (staves) ned at hendes mini rushebane og bang så havde jeg slået den hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

lululupo

Uhhh det håber jeg ikke, det gør sååååå ondt, jeg brækkede min ene tå sidste sommer, og det er ikk sådan at sætte i gips, den er helt skæv nu og det gjorde ondt i mange måneder når jeg gik

Anmeld

3. juni 2010

4xGreve

lululupo skriver:

Uhhh det håber jeg ikke, det gør sååååå ondt, jeg brækkede min ene tå sidste sommer, og det er ikk sådan at sætte i gips, den er helt skæv nu og det gjorde ondt i mange måneder når jeg gik

Jeg brækket den for ca. et halvt år siden samme sted som nu og den er aldrig blevet god igen nu har jeg så gjordt det igen og kan kun gå på stortå siden af foden, den er helt hævet og har en vildt underlig farve smerten er så styg at når jeg går så køre det i min mave, men kan ikke finde ud af om jeg skal tag en dag hjemme med foden op eller om jeg skal bide det i mig og afsted...?

Anmeld

3. juni 2010

lululupo

WiitrioeN skriver:

Jeg brækket den for ca. et halvt år siden samme sted som nu og den er aldrig blevet god igen nu har jeg så gjordt det igen og kan kun gå på stortå siden af foden, den er helt hævet og har en vildt underlig farve smerten er så styg at når jeg går så køre det i min mave, men kan ikke finde ud af om jeg skal tag en dag hjemme med foden op eller om jeg skal bide det i mig og afsted...?

Tag en dag hjemme, med foden oppe og se hvad der sker... Avvvvvv din stakkel, de møgtæer......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.