6i1 Termometer... Gælder fra imorgen i Lidl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Ja de siger godt nok at det er bedst bagi... Der er også nogen der siger øret også er rimelig godt til at måle...

det er ikke ret præcist i øret, desværre!

Jeg prøvede engang at få taget temp. med anal-, oral-, øre- og pandetermometer og der var MEGET forskel på hvad de sagde Jeg stoler KUN på analtermometre.. både til mig selv og til Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Der er nok mange holdninger til hvad der er bedst

Ja det må man sige der er...

Jeg hader så meget at stikke det termometer i bagen på Julie...

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

det er ikke ret præcist i øret, desværre!

Jeg prøvede engang at få taget temp. med anal-, oral-, øre- og pandetermometer og der var MEGET forskel på hvad de sagde Jeg stoler KUN på analtermometre.. både til mig selv og til Laura

Okey...

Jeg kan heldigvis for det meste se når Julie har feber, så slipper jeg for at tage temp. i bagen...

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja det må man sige der er...

Jeg hader så meget at stikke det termometer i bagen på Julie...

Ja jeg synes altså heller ikke det er specielt spændende

Og fordi min datter ikke kan spise er jeg nødt til at give hende stikpiller hvis hun skal have Pamol, det er heller ikke sjovt.

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Ja jeg synes altså heller ikke det er specielt spændende

Og fordi min datter ikke kan spise er jeg nødt til at give hende stikpiller hvis hun skal have Pamol, det er heller ikke sjovt.

Sådan nogen ting bryder jeg mig heller ikke om... Selv på hunden synes jeg det er enormt ubehageligt at tage temp. på...

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Sådan nogen ting bryder jeg mig heller ikke om... Selv på hunden synes jeg det er enormt ubehageligt at tage temp. på...

Det er bare en ting der skal overståes.

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det er bare en ting der skal overståes.

Ja det er det nemlig...

Anmeld

2. juni 2010

Pige2009

Da jeg var indlagt med Laura på OUH, sagde lægerne, at de bedste termometre, klart var rectal termometre, da man fik den mest præcise måling på dem

K.h. Linda

Anmeld

2. juni 2010

B&J

jeg er nu glad for den jeg har til øret den er købt på apoteket ikke billig men har aldrig haft problemer og den stemmer over ens med en der skal i numsen.... eller det har denne gjordt...  og det er jeg glad for da jeg ikke har lyst til af give mig selv den i numsen eller min søn....

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

B&J skriver:

jeg er nu glad for den jeg har til øret den er købt på apoteket ikke billig men har aldrig haft problemer og den stemmer over ens med en der skal i numsen.... eller det har denne gjordt...  og det er jeg glad for da jeg ikke har lyst til af give mig selv den i numsen eller min søn....

Hvor dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.