husmor råd... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Anitta J

min kærestes mor bruger faktisk bare  opvaske tabs, de skal bare ligg eog blive helt opløst, og så virker de sq også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

VIPpigen

Her tager vi en masse vat, skubber så meget vand ud af kummen som muligt. og ligger vat helt oppe fra start, og hele vejen ned, det skal vædes godt igennem med eddike, og dagen efter kan det "skrabes" af med en skuresvamp... Har selv samme problem, men syntes cola-ideen er lidt dyr, og så er det da syndt at hælde ud

Nede i selve kummen med vand, kan du i aldi eller lidl engang i mellem købe nogen tabs, dem smider man bare i om aftenen, og næste morgen tager man toiletbørsten og køre et par gange rundt. Og kummen er skinnende ren....

Ved os bruges rodalon som desinficerende rengøringsmiddel da det er lugt neulraliserende...

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

camian skriver:

min kærestes mor bruger faktisk bare  opvaske tabs, de skal bare ligg eog blive helt opløst, og så virker de sq også

Det råd har jeg lige læst i Ude og Hjemme

Det skal i hvert fald afprøves herhjemme..

Anmeld

2. juni 2010

Pige2009

hc=k skriver:

Eddike hjælper på alt

Ellers skal du bruge vat og cola, men det er en større proces.

Hos mig har jeg samme problem, men jeg har prøvet dette, men synes ikke det hjælper en hat Jeg må prøve med eddike som du foreslår

Anmeld

3. juni 2010

hc=k

Baagøe skriver:

Hos mig har jeg samme problem, men jeg har prøvet dette, men synes ikke det hjælper en hat Jeg må prøve med eddike som du foreslår

Jeg vil også foreslå eddike det virker

I hvertfald hos mig

Anmeld

3. juni 2010

Pige2009

hc=k skriver:

Jeg vil også foreslå eddike det virker

I hvertfald hos mig

Tak

Anmeld

3. juni 2010

Vidunderligeunger

klorin power mousse - virker forbløffende godt!!

Anmeld

3. juni 2010

Skouboe

Når det er rigtigt slemt bruger vi vat og 32% eddikesyre - virker fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.