Mumto3 skriver:
For det første:
I ER GRAVIDE!!!! Så bliver det da ikke større!!! Det er jo fantastisk, så skide være med nogle latterlige eksaminer!!!
Jeg kan huske at jeg mødte en gammel bekendt i toget, da jeg lige havde fået den første. Vi havde skrevet speciale på universitet nogen lunde samtidig, og hun havde fået 13. Jeg ønskede stort tillykke og sagde (og mente) at det var da fantastisk!!!! -hvortil hun kiggede på mit lille vidunder og sagde: Ja, men slet ikke lige så stort som det du har opnået!!! (jeg havde lige fået 11 i mit speciale, men det var jo mit barn hun hentyde til).
Jeg har siden været censor i ca. 8 år nu, og har oplevet mange 'sjove' ting ved eksamensbordet. Men én ting man sagtens kan sige er:
Undskyld, hvad var det du spurgte om. Jeg er bare så nervøs at jeg slet ikke kan høre efter.
Det er helt ok!!! Vi kan jo både se og høre på jer at I er nervøse, og det vil i gerne tage hensyn til. Vi er ikke ude på at slagte jer! Men vil bare gerne høre hvad I kan, så I kan få en retfærdig karakter.
Hvis I er så langt henne at det er synligt, så kan I også som et lille trick hvis I bliver spurgt om noget I ikke aner hvad I skal svare på bare sige: AV! undskyld men den lille sparkede bare lige hårdt i maven på mig. (og så håbe på at læreren går videre til et andet spørgsmål).
Held og lykke med det.
he he fedt indlæg! 
Skal selv til mine afsluttende eksamener på lærerseminariet de næste to uger og det at blive nervøs er en del af det.
Jeg har selv gået til terapi for eksamensangst da jeg tog min HF og det er klart pengene vær´.
Tak for det gode råd med sparket, den bliver der måske brug for
! Når desværre ikke at forberede mig så meget som jeg gerne ville og når heller ikke at læse alt op. Min mand faldte om igen i nat, han har for lavt blodtryk, så det sker desværre engang i mellem. Men det er bare så ubehageligt at være tilskuer til! samt det at han altid bliver rigtig syg bagefter! Så har ikke sovet siden kl. halv tre i nat.
Og for det ikke skal være løgn var jeg til jordemor i dag og fik at vide at jeg måske var ved at udvilke sukkersyge. Så nu skal jeg bruge halvdelen af fredag på Riget til tests. Ved godt det selvfølgelig er godt at de gøre noget ved det med det samme for den lilles skyld, men det føleles bare ikke som en hjælp ligenu når man er stresset nok i forvejen over eksamensræset. Men alt for han den lille. Ville også bare være sikker på, at jeg bliver færdiguddannet i denne måned!
Havde bare lige brug for at komme ud med det, Sikke en dag
!
Men tak for dit indlæg, det hjalp