Snig-kig på bukser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Skouboe

Disse bukser kommer på hjemmesiden inden for et par dage - tænkte lige jeg ville dele dem med jer.

Cars bukserne er syet som en gave, men synes simpelthen de er for lækre så dem er jeg nødt til at begynde at sælge. Jeg har flere forskellige biler

De Chokoladebrune og hvide er et prøve-sy på et modificeret mønster bestilt af Mor Til Fredric herinde fra og igen synes jeg de er for seje - dem er jeg nødt til at inkludere i shoppen...

Og nu vil jeg vende tilbage til at sy de Knickers til shoppen, som jeg har prøvet at gøre færdig hele ugen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

JustAnotherName

Du er for sej til at sy!

Jeg har endnu ikke fået kigget hele "stof-shoppen" igennem. Men det lille smugkig, som jeg har haft tid til endnu, viste mig såååå mange lækre stoffer. Der er så mange flotte og smukke, at det kan blive MEGET svært at udvælge og begrænse sig .......men det kender du jo ALT til, bemærker jeg   

Anmeld

3. juni 2010

lion

Noget fedt stof du har.

Jeg synes bukserne er fede.

Anmeld

3. juni 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Du er for sej til at sy!

Jeg har endnu ikke fået kigget hele "stof-shoppen" igennem. Men det lille smugkig, som jeg har haft tid til endnu, viste mig såååå mange lækre stoffer. Der er så mange flotte og smukke, at det kan blive MEGET svært at udvælge og begrænse sig .......men det kender du jo ALT til, bemærker jeg   

Tak tak - og som du selv skriver har jeg også rigtigt svært ved ar begrænse mig indimellem....

Min største problem er når jeg skal købe stof i USA - der er SÅÅÅÅÅÅÅ mange FEEEEDE stoffer... det gør helt ondt i mit afhængige hjerte at vælge fra...

Anmeld

3. juni 2010

Skouboe

lion skriver:

Noget fedt stof du har.

Jeg synes bukserne er fede.

Tak for rosen - jeg prøver VIRKELIG med det der drengetøj...

Anmeld

3. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Tak tak - og som du selv skriver har jeg også rigtigt svært ved ar begrænse mig indimellem....

Min største problem er når jeg skal købe stof i USA - der er SÅÅÅÅÅÅÅ mange FEEEEDE stoffer... det gør helt ondt i mit afhængige hjerte at vælge fra...

Jeg har "desværre" fundet en butisk i nærheden af mig der sælger FEDE stoffer, især børnestoffer bomuld med print fra USA.

Anmeld

3. juni 2010

Skouboe

lion skriver:

Jeg har "desværre" fundet en butisk i nærheden af mig der sælger FEDE stoffer, især børnestoffer bomuld med print fra USA.

Jeg burde ikke spørge, men mit stof-o-holiker hjerte er nødt til at vide det..

HVOR????

Anmeld

3. juni 2010

Ni-ko-li-ne

ej altså Pernille! de der cars bukser.... kan de laves i str 6 år? og til hvilken pris?

Anmeld

3. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Jeg burde ikke spørge, men mit stof-o-holiker hjerte er nødt til at vide det..

HVOR????

Frederikssundsvej 166 2700 brønshøj. Mellem Brønshøj torv ogn Husum torv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.