Slimprop hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.321 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

lollandpigen

Hej pige....

Kan det være slimproppen der allerede er gået jeg e rkun i uge 32+0??

Je ghar været dårlig det meste af dagen med hovedpine og ondt i maven ryggen, her da jeg skulle i bad lige før røg der en ulækker gul rød agtig slimprop ud mens jeg var i bad.....

Efterfølgende har jeg fået det rigtigt skidt med kvalme....

Nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Vial

Synes, du skal se at få ringet til fødegangen NU.

Så må de hjælpe dig..

Pøj pøj med det.

PS: En slimprop kan gå op til 6 uger før fødsel.. så det er ikke sikkert, at du snart går i fødsel, men det SKAL tjekkes.

Anmeld

2. juni 2010

Faith

Helt enig med KaMa. Ring til fødegangen!

Anmeld

2. juni 2010

lollandpigen

Føler det lidt somom det løber ud af mig kan det være urin/ forstervand samtidig med den slimprop?? g hvad gør de ved det??

Har prøvet at ringed er er optaget....

Anmeld

2. juni 2010

Faith

Umiddelbart vil jeg sige det sagtens kan være fostervand du kan mærke. Har før hørt at det kan føles som om man tisser i bukserne. Tror du at du har veer?

Anmeld

2. juni 2010

Muffinmus

jamen ring igen...er det seriøst skal barnet have alle mulige midler for at leve og trække vejret. Såd et er yderst vigtigt du får hjælp hvis der er noget i gang.

Men en slimprop kan gå over fler omgange og blive gendannet igen så det er ikke sikkert der er noget i gære, bare bedst du lige bliver tjekket så dit barn har en god chance hvis det skulle blive født nu.

Anmeld

2. juni 2010

lollandpigen

smillaluna skriver:

Umiddelbart vil jeg sige det sagtens kan være fostervand du kan mærke. Har før hørt at det kan føles som om man tisser i bukserne. Tror du at du har veer?

Har plukveer og har haft mange siden mandag, nogle af dem gør lidt ond tmen tror ikke det er rigtigt veer....

Anmeld

2. juni 2010

Tulle28

Ring til fødegangen NU NU NU!!! istedet for at oprette et indlæg her - vi er ikke eksperter (kun lidt)

Knus Tulle - mit hårde svar er velment

Anmeld

2. juni 2010

Miss.Sunshine

Jeg syntes altså også du skal blive tjekket.

Knus

Anmeld

2. juni 2010

lollandpigen

Har lige snakket med dem og jeg skulle lige komme forbi. Så vi smutter et smut forbi FG. Tak for alle de alle gode råd....

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.