Den endelige øjenfarve??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.447 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Laulund87

Min datter 6 måneder lige om lidt og hun har fra fødslen haft blå øjne, men nu er de begyndt at blive grønne fra pupillen og ud

Mon det så er den øjenfarve jeg kan regne med at hun får?

Har hørt at de kan skifte øjenfarve til de er et år gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Corn

Vores søn på 5 har det sidste års tid ændret øjenfarve fra fortryllende blå til fantastiske grå... Så nu er vi spændte på, om lillebror på tre, der også har de mest fortryllende blå øjne, også ændrer farve..

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

Macaab skriver:

Vores søn på 5 har det sidste års tid ændret øjenfarve fra fortryllende blå til fantastiske grå... Så nu er vi spændte på, om lillebror på tre, der også har de mest fortryllende blå øjne, også ændrer farve..

Okay så kan jeg vist ikke regne med noget endnu

Anmeld

2. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid er født med venstre øje brunt og højre øje MEGET blå. Den dag i dag er de blå, og de bliver ved med at blive mørkere brune Det passer mor her fint!! Men min SP sagde at de kan skifte øjenfarve helt op til 1½ år..

Anmeld

2. juni 2010

bagger26

Laulund87 skriver:

Okay så kan jeg vist ikke regne med noget endnu

Jeg er 27 og mine øjne har gradvist siden jeg var 20 ændret sig fra helt mørke brune til grønne.. Så man kan vist aldrig regne med noget... hehe..

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

bagger26 skriver:

Jeg er 27 og mine øjne har gradvist siden jeg var 20 ændret sig fra helt mørke brune til grønne.. Så man kan vist aldrig regne med noget... hehe..

Nej det kan jeg da godt se så

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Alle børn har blå øjne når de fødes 

De fleste har ved 2 års alderen deres blivende farve men der er ikke noget sikkert da nogen faktisk skifter øjenfarve hele livet , de blir lysere og lysere oftest 

Anmeld

2. juni 2010

Laulund87

Soap skriver:

De fleste har ved 2 års alderen deres blivende farve men der er ikke noget sikkert da nogen faktisk skifter øjenfarve hele livet , de blir lysere og lysere oftest 

Jeg kender nu en der havde brune øjne ved fødslen, men ja de fleste har

Anmeld

2. juni 2010

Diana...

Soap skriver:

Nej det fødes alle børn ikke med  Mig og min søster er begge født med brune øjne og har stadig brune øjne. 

Lucas et født med blå som sin far og har stadig blå øjne 

Anmeld

2. juni 2010

Soap

Selv brune øjne er blå ved fødsel, bar mørkere så det nemt kan narre, spørg jeres læge eller øjen læge hvis i kommer ved en sådanne, det er ikke pjat 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.