snart helt desperat...hvad f@nden gør jeg forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Nemesis

Har jo forsøgt mig med sko nr. 2...efter Anasmor så fint fortalte mig det tog en uge at tørre sådan en, lavede jeg den onsdag i sidste uge..MEN den er (mange bandeord) ikke tør endnu!

JEg SKAL bruge den på lørdag og tvivler mere og mere på den bliver helt tør, for selv de tynde steder er den ikke tør endnu.

Kan man tørre den i ovnen??

Varmluft på næsten ingen grader?? eller hårtørreren?? et eller andet??

Og HVIS der nogensinde bliver en 3 gang med sådan en møgsko hvad skal jeg så gøre anderledes??

sisse - som er temlig frustreret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

LifeIsGreat

Hvad bruger du til at lave skoen med? Jeg har aldrig haft problem med at få noget tørt, når jeg har det til at stå og tørre på køkkenbordet.. Men det er da træls for dig. Håber det lykkes

Anmeld

2. juni 2010

Nemesis

Frk.Sommerfugl skriver:

Hvad bruger du til at lave skoen med? Jeg har aldrig haft problem med at få noget tørt, når jeg har det til at stå og tørre på køkkenbordet.. Men det er da træls for dig. Håber det lykkes

jeg bruger helt alm. mmf/fondant, så jeg forstår det ikke. Har dog haft problemer med netop den sorte...selv meget tyndt udrullet tørrer det ikke og derfor jeg tvivler på at skoen når at tørre rigtig til lørdag og jeg kan jo slet ikke nå at lave en ny!

Sisse

Anmeld

2. juni 2010

ekzunz

ladydan1 skriver:

jeg bruger helt alm. mmf/fondant, så jeg forstår det ikke. Har dog haft problemer med netop den sorte...selv meget tyndt udrullet tørrer det ikke og derfor jeg tvivler på at skoen når at tørre rigtig til lørdag og jeg kan jo slet ikke nå at lave en ny!

Sisse

Kan det være det den står til tørre på som holder på fugten???

Anmeld

4. juni 2010

Nemesis

Znuzke skriver:

Kan det være det den står til tørre på som holder på fugten???

den står på bagepapir på et træskærebrædt.

alt andet i andre farver er tørret, det er kun den sorte..tror det har en fejl...lige præcis den sorte købte jeg fordi jeg ikke selv kunne få det helt knald sort.

øv øv!

Sisse

Anmeld

4. juni 2010

Daisy

ladydan1 skriver:

Har jo forsøgt mig med sko nr. 2...efter Anasmor så fint fortalte mig det tog en uge at tørre sådan en, lavede jeg den onsdag i sidste uge..MEN den er (mange bandeord) ikke tør endnu!

JEg SKAL bruge den på lørdag og tvivler mere og mere på den bliver helt tør, for selv de tynde steder er den ikke tør endnu.

Kan man tørre den i ovnen??

Varmluft på næsten ingen grader?? eller hårtørreren?? et eller andet??

Og HVIS der nogensinde bliver en 3 gang med sådan en møgsko hvad skal jeg så gøre anderledes??

sisse - som er temlig frustreret!

Jeg har nogle gange oplevet at der p.g.a. varmen ( dvs. luftfugtigheden ) er svært at få ting til at tørre. For mig hjalp det da jeg satte det et mørkt, lidt svalt sted.

Håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.