Nogen der har forstand..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Trolde_mor

Ja, ved godt det her er en side med hovedsaglig kvinder. Men måske en der har en mand/kæreste der lige kan komme med et kvikt svar?

Men har en strandet kæreste, med en scooter der pludselig ikke vil køre mere end 10 km/t. Den starter fint, men når han når over 10 km/t går den ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

KarinaIda

LN_ mor skriver:

Ja, ved godt det her er en side med hovedsaglig kvinder. Men måske en der har en mand/kæreste der lige kan komme med et kvikt svar?

Men har en strandet kæreste, med en scooter der pludselig ikke vil køre mere end 10 km/t. Den starter fint, men når han når over 10 km/t går den ud?

Hej hej. Nu er det sådan, at min lkæreste arbejder med scooter, så har lige spurgt ham... Han siger rens kaburatoren, skift tændrør og luftfilter....

Anmeld

3. juni 2010

Trolde_mor

KarinaIda skriver:

Hej hej. Nu er det sådan, at min lkæreste arbejder med scooter, så har lige spurgt ham... Han siger rens kaburatoren, skift tændrør og luftfilter....

Ihh tusind tak - virkelig sødt af dig, du er en skat *kram*

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe... Atlså i mit hovede... Så lyder det godt med en scooter med 10 kmt Ved godt det ikke virker i praksis... Men jeg får allerede grå hår i hovedet af at Idun får en kæreste der har tunet sin knallert og hun sidder bagpå...  Suk. Så hellere 10 kmt end 70 haha

Anmeld

3. juni 2010

Trolde_mor

Zafir skriver:

Hehe... Atlså i mit hovede... Så lyder det godt med en scooter med 10 kmt Ved godt det ikke virker i praksis... Men jeg får allerede grå hår i hovedet af at Idun får en kæreste der har tunet sin knallert og hun sidder bagpå...  Suk. Så hellere 10 kmt end 70 haha

Hehe..

Så må du bare opdrage hende til at ryste på hovedet af de typer

Vores er nu ikke tunede - ville slet ikke kunne køre på dem så - ville være nervevrag heh

Men jeg er også typen der får dårlig samvittighed når politiet kommer gående - selvom jeg aldrig har stjålet eller på den måde gjort noget ulovligt... Men uh.. kan ik li' det..

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LN_ mor skriver:

Hehe..

Så må du bare opdrage hende til at ryste på hovedet af de typer

Vores er nu ikke tunede - ville slet ikke kunne køre på dem så - ville være nervevrag heh

Men jeg er også typen der får dårlig samvittighed når politiet kommer gående - selvom jeg aldrig har stjålet eller på den måde gjort noget ulovligt... Men uh.. kan ik li' det..

Jeg er heller ikke den der gør noget ulovligt, men jeg kan se mange herude, som er sådan nogen banditter... Desværre...

Anmeld

3. juni 2010

Trolde_mor

Zafir skriver:

Jeg er heller ikke den der gør noget ulovligt, men jeg kan se mange herude, som er sådan nogen banditter... Desværre...

Øv Ser det lidt her, men er på en cykelsti, som ligger ud til marker, så virker ikke lige så voldsomt ( bor lidt udenfor byen)

Men ja, der er jo ikke andet for end at melde til politiet - hvis du ved hvem der er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.