børn fra 4 mdr, koger i vandet stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Unalisa

hejsa¨¨

jeg ville lige høre om i stadig koger vandet til mme? min Sp sagde da hun sidst var her, (der var min søn 4 mdr) at jeg ikke behøvede at koge vandet mere, men i sted varme det i microovnen til sådan ca.1 minut..?

hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Limya skriver:

hejsa¨¨

jeg ville lige høre om i stadig koger vandet til mme? min Sp sagde da hun sidst var her, (der var min søn 4 mdr) at jeg ikke behøvede at koge vandet mere, men i sted varme det i microovnen til sådan ca.1 minut..?

hvad gør i?

jeg kogte indtil vores datter var 6 mdr:0)

Anmeld

2. juni 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kogte vandet til Loke var 5 måneder. Det var hvad jeg fik af vide af min sp at jeg skulle gøre.

Anmeld

2. juni 2010

Ox.

Jeg kogte vandet indtil hun var 7 måneder, men har lige fået at vide af min SP at jeg kun havde behøvet til hun var 4

Anmeld

2. juni 2010

L-Mortil3

Ja Liam faldt lidt uden for statistikken, han startede med MME da han var 1½ mdr som supplement, og jeg havde ikke set på pakken at det skulle være kogt vand, jeg læste bare microovns "opskriften" på pakken, så han fik ukogt vand til han var 2½ mdr, så gik det op for mig, og han fik det derefter kogt til han var 4 mdr, og så ikke mere

Anmeld

2. juni 2010

MoarTil4

Limya skriver:

hejsa¨¨

hvad gør i?

nej efter de første 4 måneder, så behøver man ikke længere at koge vandet - men du skal stadig koge flaskerne så der ikke er unødige bakterier, synes jeg. Fra ca. 6 måneder er vi delvis begyndte af afvaske flaskerne i sæbevand, og kun gennemkoge dem f.eks hver 3-4 gang.

Sutterne koger vi altså stadig.

Anmeld

2. juni 2010

L.J.L

Du kan sagtens bruge vand direkte fra hanen og så varme i mikroen, når barnet er over 4 mdr.

Det har vi også gjort, og det er der altså ikke sket noget ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.