Blod i ørene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

hc=k

Hej. I dag skulle min dreng have lagt dræn og have suget det væske han havde ud, men øørelægen sagde så at der havde været blod i hans venstre øre.
Nu er det så jeg sidder og tænker om det er "normalt", Jeg synes ikke rigtig at jeg har hørt det før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Hej. I dag skulle min dreng have lagt dræn og have suget det væske han havde ud, men øørelægen sagde så at der havde været blod i hans venstre øre.
Nu er det så jeg sidder og tænker om det er "normalt", Jeg synes ikke rigtig at jeg har hørt det før.

Forklarede lægen slet ikke hvorfor der havde været blod?

Anmeld

2. juni 2010

hc=k

MoarJ skriver:

Forklarede lægen slet ikke hvorfor der havde været blod?

Nej slet ikke bare at han ikke måtte få mand i ørene.

Hun havde meget tralvt fordi der var så mange der skulle til og jeg var så forvirret over det hele at jeg først tænker over det nu.

Anmeld

2. juni 2010

Patrick07

hc=k skriver:

Hun havde meget tralvt fordi der var så mange der skulle til og jeg var så forvirret over det hele at jeg først tænker over det nu.

syntes du skal få ringet og hørt om havd det betyder?? ville da ikke være helt tryk ved det hvis jeg stod i den situation

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

hc=k skriver:

Synes slet ikke I bliver taget seriøst... Bank i bordet kære...

Anmeld

2. juni 2010

hc=k

Nu googlede jeg det lige og der står at det er meget normalt. Jeg tror nu alligevel lige jeg ringer imorgen og hører ad

Anmeld

2. juni 2010

foto på lærred

vores datter har dræn og én gang blødte det ud med blod (ikke meget men lidt) det var ikke i forbindelse med at hun havde fået dræn. Jeg ringde til vagtlægen og de bad os komme med det samme. Det viste sig ikke at være noget og jeg fik en tid hos hendes ørelæge (det havde vagtlægen sagt) og der var ikke noget at se. De kunne ikke se hvorfor det skulle være kommet. Jeg kan ikke huske om det var et par uger før eller efter hun fik dræn lagt ind igen. (men det var ikke samme dag) Håber også jeres bare er harmløst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.