Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: jeg er liiige for en måned siden flyttet ind i mit lækre rækkehus...Jeg vil ikke flytte igen.. men nøøøj..
jeg er liiige for en måned siden flyttet ind i mit lækre rækkehus...Jeg vil ikke flytte igen.. men nøøøj..
Hun er kun sådan når børnene er hjemme ved hende? Ignorere hende en periode eller noget...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Hun er kun sådan når børnene er hjemme ved hende? Ignorere hende en periode eller noget...
Anonym skriver: ja hun har kun hendes børn i hverdagene og så er de hos deres far i weekenderne... og nøj hvor er der så stille og roligt her i weekenden der er hun nemli aldrig hjemme..
ja hun har kun hendes børn i hverdagene og så er de hos deres far i weekenderne... og nøj hvor er der så stille og roligt her i weekenden der er hun nemli aldrig hjemme..
Skønt... Men meget belastende i hverdagene at hun er sådan... Hmm...
Prøv og spørg hende om det ikke er hendes tur til at lave maden
mynord skriver: Prøv og spørg hende om det ikke er hendes tur til at lave maden
Anonym skriver: uhhhh god ide.. eller, jeg vil bare gerne være "os selv" idag...
uhhhh god ide.. eller, jeg vil bare gerne være "os selv" idag...
Det kan jeg godt forstå, det kunne jo også være at hun fattede en hentydning så,,,,,, Man kan da håbe
mynord skriver: Det kan jeg godt forstå, det kunne jo også være at hun fattede en hentydning så,,,,,, Man kan da håbe
Anonym skriver: nemli.... magter det bare ikke lige i tiden... det er fint at være social... men det kan også blive for meget.
nemli.... magter det bare ikke lige i tiden... det er fint at være social... men det kan også blive for meget.
Ja helt sikkert, håber i får en god aften, uden naboen
mynord skriver: Ja helt sikkert, håber i får en god aften, uden naboen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128