Ønsker mig en større lejlighed...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

molle85

Ihh hvor er jeg dog træt af at bo i en 2 værelses lejlighed

Der er bare ingen plads, det var okay da det bare var min kæreste og jeg der boede her, men efter vi har fået være dejlige datter, kniber det noget med pladsen, Alle hendes ting fylder jo os

Så min næste ønske er at jeg ØNSKER mig en større lejlighed, eller et lille hus man kan leje måske.

Andre der er er i samme båd?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Patrick07

Jo tak  vores problemt er at vi har en andelsbolig som ikke er til at få solgt.. men lige så snart den er solgt så skal vi godt nok også have noget størrer... bor pt. 3 på 62 kvadrat meter... men bliver 4 til oktober.. men altså vi har indrette os sådan at vi godt kunne bo der i nogle år mere.. hvis det kommer dertil

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Det må være rigtig træls at være så klemt... Skynd dig og meld dig søgende i boligforeninger, hvis du er i nogen.. Tjek aviser og nettet jævntligt...

Så har I måske noget nyt snart...

Anmeld

2. juni 2010

Nadia&Daniel

molle85 skriver:

Ihh hvor er jeg dog træt af at bo i en 2 værelses lejlighed

Der er bare ingen plads, det var okay da det bare var min kæreste og jeg der boede her, men efter vi har fået være dejlige datter, kniber det noget med pladsen, Alle hendes ting fylder jo os

Så min næste ønske er at jeg ØNSKER mig en større lejlighed, eller et lille hus man kan leje måske.

Andre der er er i samme båd?

Knus

Er næsten i samme båd.. Og det har krævet virkelig mange fra min side af.

Jeg flyttede sammen med min forlovede for 1½ år siden - og jeg er aldrig faldt ordentlig til i hans lejlighed, tildels pga pladsen, men også pga alle møblerne er hans (købt 1 mdr. før vi mødte hinanden i 2008)..

Nu er vi forlovede og venter vores drømme-baby i november, og så ved jeg at denne lejlighed er alt alt for lille - så nu er vi begyndt at kigge efter noget større, og jeg flytter gerne mens jeg er gravid, så meget vil jeg gerne her fra..

Anmeld

2. juni 2010

JacobsMoar

Ikke mere..
Vi har bor nu til leje i et hus, vi har halvdelen, med stue, køkken og bad i nedenunder og soveværelse + repó på 1. sal. Det er godt nok stadig kun en 2. værelses, men repoen er stor nok til at bebs kan have "værelse" der til en start. Jo, det ville være meget bedre med et værelse mere, men vi har fået 20 m2 mere end der hvor vi boede før, OG en fantastisk dejlig have.. Jeg håber virkelig at det kommer til at gå, er helt forelsket i det lille hus, har meddelt kæresten at når vi engang skal have vores eget, er vi altså nødt til at købe det hus, og slå de to lejligheder sammen, for jeg flytter ikke igen

Skal måske lige nævne at vi kom fra 58 m2 på 1. sal, og jeg kunne absolut ikke lide at bo der

for at du snart får dit ønske opfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.