Har lige....... da da da da ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Valle81

Spist de lækreste jordbær:0)

Købre en bakke i Bilka - de er godt nok fra USA - men det er de bedste jeg har fået i årevis:0)

Sværger ellers til Danske jordbær, men synes bare de har være så tamme de sidste sæsoner:0)

Uhmm, mums - må vist lige have en porion mere - med sukker mælk og fløde:0) Nam nam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Købre en bakke i Bilka - de er godt nok fra USA - men det er de bedste jeg har fået i årevis:0)

Sværger ellers til Danske jordbær, men synes bare de har være så tamme de sidste sæsoner:0)

Uhmm, mums - må vist lige have en porion mere - med sukker mælk og fløde:0) Nam nam

Lækkert!!!!! Gætter på, at du ikke ammer?? suk...jeg ved ikke om jeg tør tage chancen og spise jordbær 

NYD DEM!!!!! Spis også nogle for mig ;-)

Anmeld

2. juni 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Åh... TI STILLE! - jeg må nemlig ikke, det går lige i mælken = av av i lille mave

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Lækkert!!!!! Gætter på, at du ikke ammer?? suk...jeg ved ikke om jeg tør tage chancen og spise jordbær 

NYD DEM!!!!! Spis også nogle for mig ;-)

Nej jeg ammer ikke:0) Så der er fulkd frihed til at spise MASSER af jordbær:0)

En lille portion ville nok gå, meeeeeeeeeeen problemet er jo nok, at man ikke kan lave en lille portion:0)

Anmeld

2. juni 2010

Vinker

MUMS jordbær er bare guffe guffe

Jeg købte også et par bakker i Bilka i sidste uge og de var også vildt gode - Jeg spiser nu altid jordbær UDEN mælk, fløde og sukker. Synes de smager bedst som de er (blot efter en tur under vandhanen selvf.)

Strawberry fields forever

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Åh... TI STILLE! - jeg må nemlig ikke, det går lige i mælken = av av i lille mave

Ok, jeg tier stille:0)

Og ¨så må jeg igang med at spise jordbær for alle Jer der ikke kan:0)

Anmeld

2. juni 2010

Silvermist1

Altså altså, jeg har for ca. ½ time siden gået forbi de lækreste jordebær i Netto, fordi at barneveognen allerede var fyldt op med bleer og diverse andre ting, der desværre ikke minder om jordebær. Og Victoria musen var desuden sulten.

Nu fortryder jeg, at jeg ikke tog en bakke el. to med hjem alligevel.

Jordebær er bare det bedste. Men nu må jeg leve med min rugbrødsmad med kødpølse

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Mmm... Jordbær er virkelig guf...

Anmeld

2. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Nej jeg ammer ikke:0) Så der er fulkd frihed til at spise MASSER af jordbær:0)

En lille portion ville nok gå, meeeeeeeeeeen problemet er jo nok, at man ikke kan lave en lille portion:0)

Er mega træt af at amme....støn... men 4 mrd igen og så er det slut! 

GUF ALLE DE JORDBÆR DU KAN KOMME AFSTED MED !!!! 

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Er mega træt af at amme....støn... men 4 mrd igen og så er det slut! 

GUF ALLE DE JORDBÆR DU KAN KOMME AFSTED MED !!!! 

Ja,amning, det er bare ikke mig:0) Jeg ammede Asta i næsten tre måneder - og synes det var 3 måneder i helvede - altså smerte helvede:0)

Besluttede mig at jeg ville give det en chance med Anton - men ville stoppe i det øjeblik jeg fik flashback til da jeg ammede Asta. Og tjah efter lidt over en uge sagde jeg, nej det er og bliver ikke mig. Våde bluser hele tiden, feberture, ømme balloner og ingen konrol over min krop - jeg kunne bare ikke:0)

Så jeg valgte flasken og har ikke et sekund fortrudt:0) Er startet i mødregruppe, jeg er den eneste der ikke ammer, men når vi samles så nyder jeg at han får flaske. De andre sidder med børnene i patterne hele tiden, Anton sluger sin flaske og så slut, hvor de andre ammer og så lidt igen og så lidt igen:0) Thi hi

Men det må ikke misforståes - jeg ville MONSTER gerne amme - men mine bryster og børn og min hjerne kan ikke samarbejde om det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.