barselsgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.931 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

FruEllingsen

Hej alle sammen. håber at i nyder denne dejlige dag

Efter at vi er kommet hjem fra sygehuset, er der rigtig mange som spørger os hvad vi ønsker os i barselsgave.
Og jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal svare. for det skal ikke være noget som er alt for dyrt synes jeg. og tøj har vi rigeligt af.

har i nogle gode forslag til hvad man kunne ønske sig??

hvad fik i af barselsgaver

Kan i have en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Malene84

Drømmer skriver:

Efter at vi er kommet hjem fra sygehuset, er der rigtig mange som spørger os hvad vi ønsker os i barselsgave.
Og jeg ved simpelthen ikke hvad vi skal svare. for det skal ikke være noget som er alt for dyrt synes jeg. og tøj har vi rigeligt af.

Kan i have en dejlig dag

Vi slæbte hjem fra hospitalet... folk havde ikke spurgt os, men tog bare ting og sager med. hehe. Men vi fik legetøj, en masse praktisk så som stofbleer, bleer, sutteflasker, tæpper, tøj osv. men det er måske noget andet når man direkte bliver spurgt hvad man ønsker sig

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

Drømmer skriver:

Kan i have en dejlig dag

Hejsa:0)

Når folk spørger, så synes jeg det er vigtigt at i fortæller hvad i ønsker Jer, så de ikke får købt noget der bare bliver lagt hen:0)

Og gavekort kan man jo altid ønske sig - og så er beløbsgrænsen jo giveren frit for:0)

Da jeg fik Asta fik jeg alt fra legetæpper, tøj, ting til mig selv osv.

Da vi fik Anton - tjah der fik vi faktisk ikke rigtig noge -et par sæt tøj og det var det:0)

Da jeg fik Asta ønskede jeg mi tøj i størrer størrelser, da jeg ikke ville brænde inde med 484937581374 dele i str 56:0)

Håber i finder ud af det:0)

Anmeld

2. juni 2010

FruEllingsen

Det med gavekort var en super ide.

Synes det er så svært at skal komme op med ønsker.det har jeg bare alle dage været dårlig til 

Anmeld

2. juni 2010

DK

Sutter (de skal faktisk skiftes ud ret ofte) Suttekæder

Stofbleer

Sutteflaske (selv om man ammer er det rart at have til vand eller lign)

Tallerken/krus til baby

neglesaks og hårbørste til baby

termometer til feber og "suger" til snot

Legesager (evt. til lidt forskellige aldre. Så kan du altid gemme og finde frem senere)

Ting til børneværelset (fine kroge, plakater/billeder, sjove puder/tæpper til gulvet, fine hylder, sjove lamper og m.m.)

Hjemmesko/kravlesko

Selv om mange af tingene ikke er ting du skal bruge lige nu, så vil det overraske dig hvor hurtigt at du får brug for dem alligevel! Tiden går så stærkt og mange af de ovenfor nævnte ting, er da ikke sådan det man helst selv "gider" at bruge penge på!

Knus Ditte

Anmeld

2. juni 2010

FruEllingsen

DK skriver:

Sutter (de skal faktisk skiftes ud ret ofte) Suttekæder

Stofbleer

Sutteflaske (selv om man ammer er det rart at have til vand eller lign)

Tallerken/krus til baby

neglesaks og hårbørste til baby

termometer til feber og "suger" til snot

Legesager (evt. til lidt forskellige aldre. Så kan du altid gemme og finde frem senere)

Ting til børneværelset (fine kroge, plakater/billeder, sjove puder/tæpper til gulvet, fine hylder, sjove lamper og m.m.)

Hjemmesko/kravlesko

Selv om mange af tingene ikke er ting du skal bruge lige nu, så vil det overraske dig hvor hurtigt at du får brug for dem alligevel! Tiden går så stærkt og mange af de ovenfor nævnte ting, er da ikke sådan det man helst selv "gider" at bruge penge på!

Knus Ditte

Tak for en masse god inspiration

Anmeld

2. juni 2010

Tulle28

Den barselsgave jeg er allermest glad for er et rigtig fint tæppe/svøb fra Benetton, jeg bruger det nærmest hver dag 

På andenpladsen kommer en skråstol (fra Bilka). Ellers synes jeg det har været dejligt med legetøj.

Anmeld

2. juni 2010

varnæs

Hej Piger

En rigtig god og personlig gave kunne være sengesæt fra Charbino.dk med stjernetegn. Det er 100% ægte bambus og yderst blødt og lækkert. bare så sødt med de stjernetegn og en lille historie på fronten af dynen. Der er pt tilbud

Hilsen

Tulle21

Anmeld

2. juni 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg fik et par lange øreringe fra et lille smykkeværksted på Christianshavn. Jeg havde tilfældigt fortalt min mor hvor smukke jeg syntes de var.

Meningen er så at hver gang jeg tager dem på minder de mig om fødslen af min søn, så det er en gave jeg er meget lykkelig for.

Anmeld

2. juni 2010

Tullebobs

Drømmer skriver:

Kan i have en dejlig dag

Du kan ønske dig en rygsæk (fx en minifjällräven, hvis man er til det), så er den klar til dagpleje/vuggestue start engang ude i fremtiden.

Gode børne cd'er så I kan høre musik og danse sammen er også en idé...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.