Har mistet min dejlige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

lillemig28

Lige som jeg er over lykkelig for at blevet mor ,har jeg lige fået den mest forfærdelig besked,har mistet min bedste dejlige veninde i dag ,hendes mand ringede og sagde at hun blev dårlig i morges og de kørte på sygehuset,og overført til Odense  men der var ikke meget at gøre da de kom til sygehuset i Odense ,det er bare så trist,jeg har før nævnt at hun var på Haderslev sygehus da der var mistanke til hun havde leukimi,men at det ikke var noget,men hun var blevet dårlige og dårlige,hun havde gået til kontrol hele tiden,jeg er bare så ked af det,hun var her i går for at se sesse jeg tog billeder af hende sammen med sesse,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

DK

Århh gud nej da. Det gør mig meget ondt!

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

ÅÅ nej da... Det gør mig frygteligt ondt... Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke bare læse og gå videre...

sender dig en masse varme tanker...

Knus fra Pia.

Anmeld

2. juni 2010

2721

Der er ikke meget man kan sige andet end at det gør mig forfærdeligt ondt

Mange mange trøstendeher fra

Anmeld

2. juni 2010

K&S

Jeg sender dig en masse  det er dog forfærdeligt...!

Anmeld

2. juni 2010

Mor-til-asta-09

Det gør mig ondt

Anmeld

2. juni 2010

NinaNymannMadsen

årh hvor forfærdeligt.

det gør mig virkelig ondt.

kan ikke sige noget der hjælper lige nu, derfor for du et stort her fra.

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lillemig28 skriver:

Lige som jeg er over lykkelig for at blevet mor ,har jeg lige fået den mest forfærdelig besked,har mistet min bedste dejlige veninde i dag ,hendes mand ringede og sagde at hun blev dårlig i morges og de kørte på sygehuset,og overført til Odense  men der var ikke meget at gøre da de kom til sygehuset i Odense ,det er bare så trist,jeg har før nævnt at hun var på Haderslev sygehus da der var mistanke til hun havde leukimi,men at det ikke var noget,men hun var blevet dårlige og dårlige,hun havde gået til kontrol hele tiden,jeg er bare så ked af det,hun var her i går for at se sesse jeg tog billeder af hende sammen med sesse,

åh gud nej.... hvor er det forfærdeligt! kan kun sende dig et stort knus!

Anmeld

2. juni 2010

Mira0911

Det gør mig ondt.. sender masser af tanker til dig...

Anmeld

2. juni 2010

jlp90

Det er da forfærdeligt...du får også lige et kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.