Drøm vs. penge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

BabyStella!

Kraft E***!!! Nu har jeg endelig taget mig sammen til og melde mig på VUC og færdiggøre min uddannelse, og så videre på seminariet bagefter, så kommer den gamle chef og tilbyder mig min venindes stilling! Hun er blevet gravid og går på barsel i september, så chefen spurgte om jeg ville stå i butikken imens?

Den jeg arbejdede i, før jeg blev gravid, lukkede jo fordi den ikke kunne køre rundt... Og min veninde står i samme butik - bare i en anden by, min by, 5 min. fra hvor jeg bor.

Vil utrolig gerne arbejde igen, men arbejdstiderne er så dumme i butik, syns jeg; 9.30-17.30. Jeg vil godt kunne aflevere tøsen i dagpleje om morgenen, og manden kan hente hende om eftermiddagen. Men det er bare så lidt, jeg får hende og se, syns´ jeg.

På den anden side, vil jeg oz gerne fuldføre min pædagoguddannelse, min drøm, inden jeg blir´ for gammel :p

Hvad dælen gør man?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Agnete

BabyStella! skriver:

Kraft E***!!! Nu har jeg endelig taget mig sammen til og melde mig på VUC og færdiggøre min uddannelse, og så videre på seminariet bagefter, så kommer den gamle chef og tilbyder mig min venindes stilling! Hun er blevet gravid og går på barsel i september, så chefen spurgte om jeg ville stå i butikken imens?

Den jeg arbejdede i, før jeg blev gravid, lukkede jo fordi den ikke kunne køre rundt... Og min veninde står i samme butik - bare i en anden by, min by, 5 min. fra hvor jeg bor.

Vil utrolig gerne arbejde igen, men arbejdstiderne er så dumme i butik, syns jeg; 9.30-17.30. Jeg vil godt kunne aflevere tøsen i dagpleje om morgenen, og manden kan hente hende om eftermiddagen. Men det er bare så lidt, jeg får hende og se, syns´ jeg.

På den anden side, vil jeg oz gerne fuldføre min pædagoguddannelse, min drøm, inden jeg blir´ for gammel :p

Hvad dælen gør man?

Tja, jeg ved godt, hvad jeg ville gøre . Jeg ville sige nej tak til jobbet, og i stedet få gjort uddannelsen færdig. Nyd tiden med din lille datter, lav lektier når hun sover  Det ville jeg gøre, hvis jeg kunne undvære pengene... Held og lykke med beslutningen.

Kh Agnete

Anmeld

2. juni 2010

Trolde_mor

Agnete skriver:

Tja, jeg ved godt, hvad jeg ville gøre . Jeg ville sige nej tak til jobbet, og i stedet få gjort uddannelsen færdig. Nyd tiden med din lille datter, lav lektier når hun sover  Det ville jeg gøre, hvis jeg kunne undvære pengene... Held og lykke med beslutningen.

Kh Agnete

Enig - med skole og lektier, er du meget mere sammen med hende og kan nyde hende nu hvor hun er lille..

Anmeld

2. juni 2010

XXSS

BabyStella! skriver:

Hvad dælen gør man?

Tag din uddannelse, hvis det er det du brænder for. Pt. er jeg selv gået i gang med at læse til en helt ny uddannelse jeg er 32, men jeg ved at det er der jeg vil hen! Jeg bliver så bare nødt til at arbejde for at vi kan få det til at løbe rundt, men havde jeg haft muligheden lige som dig havde jeg valgt uddannelsen - bare min mening

Anmeld

2. juni 2010

Sakris

Personligt, ville jeg uden tvivl tage uddannelsen  færdig!

Anmeld

2. juni 2010

Muffinmus

hvis du nu står op i ordenligt tid, kl 06.-06.30, så får du jo næsten den samme tid om morgenen som vi andre har om eftermiddagen:-)Vi står bare tidligt op og kommer lidt tidligere hjem. Der kan du jo evt have kvalitetstiden om morgenen i stedet for.Så er det ikke meget du mister i samvær.

Anmeld

2. juni 2010

Sofia

Jeg ville helt sikkert følge min drøm og få uddannelsen!  Når først man vænner sig til fast lønindtægt er det sværere at tage sig sammen til at komme på SU igen, og tror du bliver så glad for at få uddannelsen i sidste ende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.