William 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2010

Tullebobs

Så er det allerede to måneder siden, at jeg lå med en helt lille ny W på maven. Det har været to skønne, vilde, hårde, lærerige og ikke mindst fantastiske måneder.

Storebror er den bedste af slagsen i hele verden - han forguder lillebror. Jeg brokkede mig lidt den anden dag over at W ikke rigtig ville sove, så siger Simon ret bestemt: "Mor, det kan William altså ikke gøre for! Han har måske ondt i maven..." Det er da søskendekærlighed Den allerstørste gave for moaren...

Og så selvfølgelig lige lidt billeder er troldeungen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Mira0911

Kanon billeder...  Det sidste billede kan jeg godt lide, med det ansigt udtryk han har...

Anmeld

2. juni 2010

Valle81

Lækker, lækker og så lidt mere lækker:0) Så behøver jeg vidst ikke sige mere:0)

Anmeld

2. juni 2010

Mette.

Hvor er han dog en lækker dreng med verdens dejligste storebror

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

Arh-men altså den dreng er simpelthen så lækker... virkelig virkelig skøn at se på... Man får sådan lyst til at møsse ham på de små runde kinder... Han er virkelig skøn...

Dejligt det går så godt med jer alle 4 og at storebror er glad for sin nye rolle

Anmeld

2. juni 2010

Sara.

Hvor er han lækker

Ja søskende kærlighed er så dejligt og varmer meget...

Herhjemme kalder far Lærke på 2½ "min skatte pige" så igår sagde Lærke til lillebror på 2 mdr "du min lille skattepige... nåååå

Anmeld

2. juni 2010

Malene84

Tullebobs skriver:

Så er det allerede to måneder siden, at jeg lå med en helt lille ny W på maven. Det har været to skønne, vilde, hårde, lærerige og ikke mindst fantastiske måneder.

Storebror er den bedste af slagsen i hele verden - han forguder lillebror. Jeg brokkede mig lidt den anden dag over at W ikke rigtig ville sove, så siger Simon ret bestemt: "Mor, det kan William altså ikke gøre for! Han har måske ondt i maven..." Det er da søskendekærlighed Den allerstørste gave for moaren...

Og så selvfølgelig lige lidt billeder er troldeungen:

Gud hvor er han bare C U T E!!! Slet ikke til at stå for med det charme smil

Anmeld

2. juni 2010

Mathilde

Han er altså bare lækker! Og hvor er han heldig at have sådan en god storebror

Anmeld

2. juni 2010

Tullebobs

1000 tak søde piger - jeg er også pænt stolt af dem begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.