Rammstein!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

mama09

Trinehw skriver:

Hehe god tur

Slet ikke min kop te, men heldigvis er vi forskellige.. Fatter hellere ikke hvad de synger.. dumme kedelige mig...Men super fedt vejr i skal afsted i - God tur

og GODMORGEN TIL MIG! hehe i har været afsted - håber det var en god oplevelse, i har jo ventet længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Ååååh,det var FEEEEEDT!Feeeeeedt!For pokker,et scene showPå Skive Festivals Facebook side er der nogle videoer fra i går....og fortæl mig så at jeg ikke er den eneste som synes Till bare er for lækkerMin mand kan ikke forstå mig,han er slet ikke min type,siger han,men jeg synes bare han er perfekt.Jeez,da han smed overdelen og gik rundt i bar overkrop blev jeg da helt svedig(og der var skisme koldt!)

Jeg er stadig helt oppe og køre over det!
Jeg har været Lenny fan i mange år, og troede ikke der var noget der kunne slå den koncert jeg var til med ham.... Men det her !!!!! OH MY GOD!

Jeg har forøvrigt sagt til Carsten at hvis vi nogensinde går fra hinanden, så bliver det pga Till Hihihi.... Det er han HELT indforstået med

Anmeld

4. juni 2010

TbCp

Trinehw skriver:

Hehe god tur

Slet ikke min kop te, men heldigvis er vi forskellige.. Fatter hellere ikke hvad de synger.. dumme kedelige mig...Men super fedt vejr i skal afsted i - God tur

Hehehe nej det er ikke lige musik der falder i alles smag

Anmeld

4. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
TbCp skriver:

Jeg er stadig helt oppe og køre over det!
Jeg har været Lenny fan i mange år, og troede ikke der var noget der kunne slå den koncert jeg var til med ham.... Men det her !!!!! OH MY GOD!

Jeg har forøvrigt sagt til Carsten at hvis vi nogensinde går fra hinanden, så bliver det pga Till Hihihi.... Det er han HELT indforstået med

Ha,ha,ha,godt så,så er det ikke bare migJeg har altid syntes han var ret hot,men efter at have set ham live er jeg da også helt oppe at køre,pyha.Vi sidder og ser Lichtspielhaus...jeg må lige have et Till fix i dag også

Anmeld

5. juni 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Ha,ha,ha,godt så,så er det ikke bare migJeg har altid syntes han var ret hot,men efter at have set ham live er jeg da også helt oppe at køre,pyha.Vi sidder og ser Lichtspielhaus...jeg må lige have et Till fix i dag også

Kunne være jeg skulle have slæbt vores dvd'er med deres koncerter frem også

Vi overvejer forøvrigt en koncert i august med Serj Tankian, det er superfedt det han har lavet!

Anmeld

5. juni 2010

Pernilleh

TbCp skriver:

Kunne være jeg skulle have slæbt vores dvd'er med deres koncerter frem også

Vi overvejer forøvrigt en koncert i august med Serj Tankian, det er superfedt det han har lavet!

Åh ja,ham kender jeg godt,hvor kommer han henne?

Vi tog lige Live aus Berlin med også i aftesDet var alligevel umuligt at se en film,da Alexander syntes han skulle være vågen i 2½ time

Anmeld

5. juni 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Åh ja,ham kender jeg godt,hvor kommer han henne?

Vi tog lige Live aus Berlin med også i aftesDet var alligevel umuligt at se en film,da Alexander syntes han skulle være vågen i 2½ time

Han skal spille i store Vega, hed det vist

Anmeld

6. juni 2010

Pernilleh

Ah,Københavnstrup....puh,det er lige lovlig langt og dyrt fra Aalborg af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.