SE SE SE hvad min Jonathan kan nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

wamse

Sikke et vidunderligt dejligt smil En total skøn dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Ihhh jeg er sååå stolt - har sendt billedet rundt til ALLE på MMS

Neeej hvor er han nuser  Et rigtig charmetroldssmil...det kan han komme langt med

Åhh jeg GLÆDER mig til Runa kan smile sådan til mig...selvom jeg nu bilder mig ind, at hun allerede smiler

Anmeld

3. juni 2010

LilyMarleen

Åååh hvor er han dog bare skøøøøno.

Anmeld

3. juni 2010

Low

Han ser altså bare så skide sød ud

Anmeld

3. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Det lyder dejligt!!! Det skal vi da se! Billeder???

Du har så ret - det skal da fanges på kameraet. Det får jeg lige gjort

Jeg har lige fået endnu et skud lykke. Det er faktisk hver gang nu han er på puslebordet at han griner. Jeg købte jo også den der luftballonuro, som du var så sød at vise os andre herinde. Jeg syntes bare den var så fin og Lille-A eeeeeelsker den, og den kan (næsten) til hver en tid stoppe en tudetur der venter om hjørnet

Men jeg er sådan begyndt at kunne drille ham lidt. Du ved, lave pruttelyde med munden mod hans nøgne mave og under fødderne, og nuldre hans fede lår lidt. Det synes han bare er ren lykke, og lige før slog han den største latter op og blottede bare de fineste gummer. Hold nu kæft hvor er han SØD!! HVIS det er muligt, så forelsker jeg mig stadig mere og mere for hver dag der går

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Du har så ret - det skal da fanges på kameraet. Det får jeg lige gjort

Jeg har lige fået endnu et skud lykke. Det er faktisk hver gang nu han er på puslebordet at han griner. Jeg købte jo også den der luftballonuro, som du var så sød at vise os andre herinde. Jeg syntes bare den var så fin og Lille-A eeeeeelsker den, og den kan (næsten) til hver en tid stoppe en tudetur der venter om hjørnet

Men jeg er sådan begyndt at kunne drille ham lidt. Du ved, lave pruttelyde med munden mod hans nøgne mave og under fødderne, og nuldre hans fede lår lidt. Det synes han bare er ren lykke, og lige før slog han den største latter op og blottede bare de fineste gummer. Hold nu kæft hvor er han SØD!! HVIS det er muligt, så forelsker jeg mig stadig mere og mere for hver dag der går

Ihhh hvor lyder det DEJLIGT!!!! Kan næsten ikke vente til det er min tur!!!

Rosa - med flere års største lortedag som muligvis ender i et glas vin og en smøg ud af vinduet når mine drenge sover - så ondt har jeg af mig selv

Anmeld

3. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ihhh hvor lyder det DEJLIGT!!!! Kan næsten ikke vente til det er min tur!!!

Rosa - med flere års største lortedag som muligvis ender i et glas vin og en smøg ud af vinduet når mine drenge sover - så ondt har jeg af mig selv

Hø hø - dén er jeg allerede faldet i flere gange - senest i går. Men hold kæft hvor er det dejligt

Anmeld

3. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Hø hø - dén er jeg allerede faldet i flere gange - senest i går. Men hold kæft hvor er det dejligt

Rart at vide at det ikke kun er mig Har holdt mig på måtten i aften og trøstespist en daim og en pose larids i stedet - men hvis han skriger hele natten såååh...

Anmeld

4. juni 2010

Vinker

Rosa skriver:

Ihhh jeg er sååå stolt - har sendt billedet rundt til ALLE på MMS

Ååååh hvor er han bare DEJLIG - Det smil der smelter da bare en TOTAAAALT.

Er det ikke bare den vildeste følelse når han smiler til dig? Jeg husker tydeligt første gang Niklas Emil smilte til mig. Jeg følte mig bare som den mest heldige person i hele verden. Det ER stort!

Anmeld

4. juni 2010

Risen

Mums Mums ! Hvor er han bare LÆKKER ! Endnu en lille kæreste til Clara! !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.