Tom blommesæk og dum start på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

CS_84

Har haft en ret turbulent start på lykkelige omstændigheder. Havde kraftige mavesmerter (ingen pletblødning) Kontaktede da vagtlæge der valgte at sende mig på sygehuset til en tidlig scanning. Blev så scannet indvendig men der var intet og se Blev derefter sendt til blodprøvemåling og første HCG tal var på 200 - anden var på 400... Fik igen kraftigt ondt i maven hvorefter jeg blev sendt afsted på sygehus igen til scanning - der fandt de en blommesæk, men tom.... Iflg mine beregninger så burde jeg være i uge 8. Havde sidste menses d.4/4 og har en cyklus på 33 dage, men dem på sygehuset mener jeg ikke er så langt henne. Testede positiv d.8/5. Har lige været til blodprøve igen nu og der var den på over 2000. Tør man håbe?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

abjensen

Jeg har prøvet at have et såkaldt vindæg, hvor der ikke var et foster. Det viste sig ved blødning noget længere henne i perioden (kan ikke længere huske præcis hvor langt jeg var). Det var lidt af et chok. Jeg har hørt at man ikke kan være sikker på scanningerne før uge 12, så der er måske stadig håb. Jeg krydser fingre for dig. Det er vist ikke ualmindeligt at der forekommer æg uden arveanlæg, og man kan sagtens have bedre held anden gang, hvis man er uheldig at der ikke er udviklet noget første gang. Føler med dig og håber at det går godt. Man glemmer alt om at man har været gennem et vindæg, når det endelig lykkes. Knus.

Anmeld

2. juni 2010

XXSS

Du kan godt være heldig at dine egne beregninger bare ikke passer - så slå koldt vand i blodet (selvom det er pisse svært) og se tiden an - sålænge tallen stiger så er der i hvert fald noget der tricker inde i maven og det kan jo lige så godt være en lille blyp, som bare ikke er så stor endnu.  De kunne se det på min anden skanning, hellere ikke første gang - beregningerne stemte nemlig ikke. Håber du kan få lidt på.

Anmeld

2. juni 2010

CS_84

Håber det er sådan det er! Får besked på fredag når jeg skal til scanning igen! Er ufattelig spændt!

Anmeld

3. juni 2010

CS_84

Åhh.... Har en del brunligt udflåd - er det normalt?

Anmeld

3. juni 2010

LilyMarleen

Krydser fingre for dig..

Anmeld

3. juni 2010

Karo

CS_84 skriver:

Åhh.... Har en del brunligt udflåd - er det normalt?

Brunt udflåd behøver ikke at betyde noget, men det kan også være et tegn på en abort.

Jeg håber for dig at alt er normalt når du skal til scanning imorgen. Jeg krydser for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.