Vi ses

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

sarahb

Så tøser så skal isaac og jeg afsted i morgen tidlig uden vores elskede mand og far...

Vi har et sidste håb og det er at han mødes med os i N.Y men det ved han måske fredag og hvis vi ikke får svar der, ja så er håbet om vores ferie slut...

Men vi ses om 12 dage, pas på hinanden

Jeg skal jo til køns scanning torsdag så det bliver så spændende.. Men ikk det samme hvor farmanden ikk er med.

Vi ses .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Karo

sarahb skriver:

Så tøser så skal isaac og jeg afsted i morgen tidlig uden vores elskede mand og far...

Vi har et sidste håb og det er at han mødes med os i N.Y men det ved han måske fredag og hvis vi ikke får svar der, ja så er håbet om vores ferie slut...

Jeg skal jo til køns scanning torsdag så det bliver så spændende.. Men ikk det samme hvor farmanden ikk er med.

Vi ses .

Kan i nu have en rigtig god tur.

Jeg ved godt det ikke er det samme uden Omer, men sørg nu for at få det bedste ud af turen. Jeg vil fortsat krydse fingere for at han kan komme over til jer på mandag.

Katja

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

Karo skriver:

Kan i nu have en rigtig god tur.

Jeg ved godt det ikke er det samme uden Omer, men sørg nu for at få det bedste ud af turen. Jeg vil fortsat krydse fingere for at han kan komme over til jer på mandag.

Katja

tusinde tak søde.. vi prøver..
Håber humøret vender når vi kommer derover, for lige nu er jeg til at lukke op og skiiiide i... Og så når man er gravid så er man bare ekstra følsom...

Anmeld

1. juni 2010

Vinker

Er virkelig ked af at høre at I må rejse afsted uden Omer. Håber inderligt det lykkes ham at joine jer i N.Y.

Ønsker Jer en skøøøøøn tur til det store udland. Pas godt på hinanden.

Er VILDT SPÆNDT på at høre hvad du får at vide til kønsskanningen. Uuuuh det er spændende - Har du selv en fornemmelse?

Med ønsket om en fantastisk dejlig tur

Anmeld

1. juni 2010

anna-jonas

Rigtig god tur Sarah......................selvom farmand bli'r ladt alene tilbage. Prøv at få det bedste ud af det, ikke?? Mon ikke Omer kommer på mandag, og hygger med jer resten af turen.

Anmeld

2. juni 2010

lion

Jeg håber I får en rigtig god ferie og at Omer kan mødes med jer.

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Vi ses .

øv altså, jeg ringer fismer til ambassaden og brokker mig!

men god tur alligevel, i er jo afsted nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.