Sove uden Dicte i nat :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Dictes mor

Dicte er ifølge sin far blevet stor nok til at sove på sit eget værelse. Så det skal hun for første gang i nat. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det. Jeg er lidt ked af det, men ved jo også godt, at det nok skal gå og at det i sidste ende er bedst for os allesammen, og Dicte ved jo ikke, om hun sover der eller om hun sover på vores soveværelse. Men jeg er sikker på, at jeg kommer til at sove ret dårligt i nat, og at jeg kommer til at savne hende rigtig meget. Pyh jeg har helt ondt i maven, og har vist også lidt let til tårer, tænk at hun er blevet så stor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Karo

Det skal nok gå Camilla Jeg kan tydelig huske den første nat Marcus sov på eget værelse. Jeg tror jeg tjeckede ham 4-5 gange i løbet af natten, for jeg ville bare sikre mig at han var okay. Og hver gang jeg gik der ind lå han lige så sødt og sov

Anmeld

1. juni 2010

msax

Hun skal helt sikkert nok klare den...

Mille er først rykket ind på sit eget værelse for en lille måned siden, vi havde ikke pladsen før og efter flytningen syntes jeg det var lige hårdt nok at starte ud med både nye omgivelser og sove alene. Hun har nu altid sovet godt og i sin egen seng, men nu er det lidt lettere at ligge hende til at sove igen kl 5 om morgenen når hun vågner.

Jeg håber i får en super nat alle tre - selvom du nok har ret i at det er dig der kommer til at sove dårligst.

SMIL fra Mette 30+6

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Dicte er ifølge sin far blevet stor nok til at sove på sit eget værelse. Så det skal hun for første gang i nat. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg har det med det. Jeg er lidt ked af det, men ved jo også godt, at det nok skal gå og at det i sidste ende er bedst for os allesammen, og Dicte ved jo ikke, om hun sover der eller om hun sover på vores soveværelse. Men jeg er sikker på, at jeg kommer til at sove ret dårligt i nat, og at jeg kommer til at savne hende rigtig meget. Pyh jeg har helt ondt i maven, og har vist også lidt let til tårer, tænk at hun er blevet så stor.

har i sovet godt? ;0)

det er vigtigt at i er lidt enige, ellers kan Dicte mærke, at mor ikke er 100% okay med beslutningen....

jeg håber i alle tre har sovet skønt!

Anmeld

2. juni 2010

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

har i sovet godt? ;0)

det er vigtigt at i er lidt enige, ellers kan Dicte mærke, at mor ikke er 100% okay med beslutningen....

jeg håber i alle tre har sovet skønt!

Du kan tro, at det er gået godt. Vi puttede hende uden gråd kl. 21.30, hun lagde sig til at sove med det samme, dejligt. Og så sov hun til kl. 06.30 Og vi kunne sidde og se fjernsyn for os selv og gå i seng uden at skulle liste rundt og være bange for at vække hende, det var faktisk meget rart. Og jeg har også sovet okay i nat, jeg har selvfølgelig lyttet en del gange, men det gik bare godt

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Du kan tro, at det er gået godt. Vi puttede hende uden gråd kl. 21.30, hun lagde sig til at sove med det samme, dejligt. Og så sov hun til kl. 06.30 Og vi kunne sidde og se fjernsyn for os selv og gå i seng uden at skulle liste rundt og være bange for at vække hende, det var faktisk meget rart. Og jeg har også sovet okay i nat, jeg har selvfølgelig lyttet en del gange, men det gik bare godt

det var dejligt at høre!

Anmeld

2. juni 2010

Karo

Majastina skriver:

Det var vel nok dejligt at høre

Anmeld

2. juni 2010

Skouboe

Majastina skriver:

Jeg fandt ud af at det klart er værst for moderen når babyen rykker ind til sig selv. Jeg følte mig virkelig om en elendig mor der smed sit barn ud... lige indtil næste morgen hvor vi alle sammen havde sovet hele natten uden at forstyrre hinanden og jeg opdagede hvor fantastisk det var - og at jeg iøvrigt sagtens kunne høre hende og vågnede alligevel.

Freja var 8 uger da hun røg for sig selv - jeg tror ikke lillesøster bliver så gammel

Dejligt at du også har overlevet og fået øjnene op for at det altså kan være rigtigt rart at have sit soveværelse for sig selv. Det er desværre nok noget man som mor er nødt til at prøve selv - det nytter ikke noget at andre siger det... 

Anmeld

2. juni 2010

Dictes mor

Skouboe skriver:

Jeg fandt ud af at det klart er værst for moderen når babyen rykker ind til sig selv. Jeg følte mig virkelig om en elendig mor der smed sit barn ud... lige indtil næste morgen hvor vi alle sammen havde sovet hele natten uden at forstyrre hinanden og jeg opdagede hvor fantastisk det var - og at jeg iøvrigt sagtens kunne høre hende og vågnede alligevel.

Freja var 8 uger da hun røg for sig selv - jeg tror ikke lillesøster bliver så gammel

Dejligt at du også har overlevet og fået øjnene op for at det altså kan være rigtigt rart at have sit soveværelse for sig selv. Det er desværre nok noget man som mor er nødt til at prøve selv - det nytter ikke noget at andre siger det... 

Du har helt ret, man tror ikke, at man kan undvære dem, men egentlig er det jo meget rart, når de sover selv, og man kan jo ikke have dem hos sig til de flytter hjemmefra, det bliver nok for meget på et tidspunkt

Anmeld

2. juni 2010

Ida.

Majastina skriver:

Sejt nok!! Hun er altså en dygtig lille tøs, hende Dicte...og ja af en eller anden pudsig årsag så er det der flytten på eget værelse altså værst for moren! men det ér bare skønt at få lov at vende sig i sengen og slå en prut uden at være bange for at vække sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.