Hej..
Er virkelig i tvivl om hvad der sker i min krop i øjeblikket så håber at nogen kan hjælpe 
Jeg tog en positiv graviditetstest d. 13. maj og var ovenud lykkelig.. Vidste dog ikke hvor langt jeg var henne da min menstruation ikke var udeblevet og jeg havde brune pletblødninger. Så fik taget blodprøver ved min læge d. 17. og d. 19. De hjalp dog ikke med en afklaring da de steg men ikke steg nok. Fik derfor taget endnu en blodprøve d. 21. og den 22. oplevede jeg en blødning og fik af vide af vagtlægen at jeg aborterede. Dagene efter udstødte jeg hvad jeg vil betegne som væv og fik taget blodprøve for at bekræfte at aborten gik som den skulle. Men den vidste endnu en stigning, dog ikke en stor nok stigning til en normal graviditet. Blev scannet d. 28. hvor man kunne se to sække i livmoderen hvor den ene var aftagende. Altså en tvillinggraviditet hvor jeg havde aborteret den ene. Det andet foster var dog ikke så stort som det burde. Vi aftalte at give det en uge men pga mistanke for en graviditet udenfor livmoderen skulle jeg være opmærksom på smerter. Fik så smerter igår aftes og kom til en scanning som vidste et for lille foster og det stemte ikke med dit tal som er 15000 eller med at jeg tog en positiv test midt maj. Så nu er mit spørgsmål så, er der nogen der har en ide om hvad det kan skyldes? Er virkelig i vildrede og forstår det slet ikke...
Anmeld