Nogen der har haft deres børn indlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Barbamama

Min datter har lige været indlagt i 3 dage. Vi kom hjem fredag d. 21. maj og jeg synes stadig ikke hun er helt sig selv. Vi har altid haft en glad pige der nærmest aldrig græd og nu skal andre helst ikke komme for tæt på hende og hun græder meget mere end hun plejer. Hvornår kan jeg forvente hun er sig selv igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

eliasogmor

michella80 skriver:

Min datter har lige været indlagt i 3 dage. Vi kom hjem fredag d. 21. maj og jeg synes stadig ikke hun er helt sig selv. Vi har altid haft en glad pige der nærmest aldrig græd og nu skal andre helst ikke komme for tæt på hende og hun græder meget mere end hun plejer. Hvornår kan jeg forvente hun er sig selv igen?

hej vi var indlagt sidst år , på denne tid... og var indlagt af to omgange..og da vi kom hjem, var han meget pylret.. og meget mor glad... det sad i ham, at han skulle have sonde og stikkes.. hvor længe det varede ved jeg ikke..bare masser af omsorg..så skal det nok gå...

Anmeld

1. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Hun skal nok blive sig selv igen... Hvor gammel er hun?

Frederic blev akut indlagt som 5 uger gammel og blev opereret i 5 ½ time - 2 timer efter vi ank til børne afd en søndag nat.

9 uger gammel og 6 dage i isolation - drop i hovedet - medicin hver 8 time.

6 mdr+1 dag masiv smerter i hele hans krop uden synlig grund.

14 mdr - ? jævnlig kontrol på børne amb i kolding.

http://www.boernpaahospital.dk/index.html

Anmeld

1. juni 2010

Moar'en

michella80 skriver:

Ja det må man sige vi har haft . Nu har min mand og jeg lige snakket om det, men kan simpelthen ikke huske hvor længe der gik, jeg synes at huske der hurtigt gik 1-2 uger, men er ikke sikker. Viktor var også meget ked i starten, han drømte også mere og vågnede om natten. Han havde meget mere brug for at blive holdt tæt og ikke komme over til fremmede. Men så længe du efter lever deres ønske er jeg 100% på at det går hurtig. Men det går over, det må også være en mega hård for de små med alt det der sker omkring dem. Sender dig lige et stor knus for det er en hård omgang

Anmeld

1. juni 2010

karina1980

michella80 skriver:

altså at være indlagt og have en masse fremmed mennesker til at rende og stikke i en kan være et traume for et barn, og man skal stadig huske at man jo ikke tager fra en afd. 100% rask, man kommer afsted så snart der kan ses at det kun går en vej(den rigtige selvfølgelig)

så når man kommer hjem er der helt klart en masse reaktioner, og en af de typiske er netop at barnet føler sig lidt utryg, er ked af det og helst vil have mor tæt og det faktisk lige meget om de er ganske få dage eller teenager.

så en masse omsorg,  nærhed og tålmodighed så kommer din glade pige igen, men om det lige tager 3 dage, 3 uger eller 2 mdr er svært at sige

Anmeld

1. juni 2010

4xGreve

michella80 skriver:

Vi har været rigtig meget indlagt med Daniella og dette er kun en forventede rektion når et barn har været indlagt, det tager tid men vis hende at hun godt kan være tryg, giv hende tid og plads også skal det hele nok komme af sig selv, vis hende at du er tryg ved andre folk fortæl hende det er okay at i er hjemme nu osv. det som du føler du lige har på hjertet...

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Julie var indlagt den første uge efter fødslen med infektion..

Anmeld

2. juni 2010

helora

Begge mine piger har været indlagt, og den ene lod sig overhovedet ikke påvirke af det, mens den anden var pylret i dagevis efter. Jeg tror det er helt normalt, at børn reagerer på en unormal og utryg situation, som en indlæggelse er. Hun skal nok blive sig selv igen

Anmeld

6. juni 2010

Barbamama

Hej og tak for alle jeres svar!!! Jeg er ked af jeg først svarer jer alle nu, men jeg kan da heldigvis fortælle at efter vi har fået en hverdag op at køre igen hvor hun har været i dagpleje hele ugen har jeg fået min glade pige igen. Og det er SÅ skønt!!!!! Det kan ikke beskrives med ord. Men ja hun har da haft behov for at bearbejde det og det har jeg jo også, men jeg kan sætte ord på og det kan hun jo ikke (hun bliver 1år her d.25). Men nu går det som det skal

Anmeld

6. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

michella80 skriver:

Hej og tak for alle jeres svar!!! Jeg er ked af jeg først svarer jer alle nu, men jeg kan da heldigvis fortælle at efter vi har fået en hverdag op at køre igen hvor hun har været i dagpleje hele ugen har jeg fået min glade pige igen. Og det er SÅ skønt!!!!! Det kan ikke beskrives med ord. Men ja hun har da haft behov for at bearbejde det og det har jeg jo også, men jeg kan sætte ord på og det kan hun jo ikke (hun bliver 1år her d.25). Men nu går det som det skal

Dejli at høre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.