Hvor er I søde!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Barbamama

I dag fik jeg et brev der gjorde mig snotforvirret! Udenpå stod der Michella Andersen og Carla musen! Hvem ved dog at jeg kalder hende det???? Indeni lå der et fint gavekort til Toys R us og jeg fattede stadig ingenting! Så læste jeg kortet og kunne se at der var 4 dejlige kvinder der havde valgt at Carla skulle forkæles lidt efter den hårde omgang hun har været igennem. TUSIND TUSIND tak, det er bare SÅ sødt af jer og jeg er dybt rørt! Det varmer så meget at I alle herinde har tænkt så meget på os og at I så vælger at forkæle min lille mus gør mig ikke mindre varm om hjertet. Ved slet ikke hvad jeg skal sige andet end TUSIND tak! Hvor er I dejlige!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Milka

var så lidt

Anmeld

1. juni 2010

Jules

Øv :( Det har jeg ikke hørt noget om... Ellers havde jeg os bidraget ...!

Anmeld

1. juni 2010

anna-jonas

Sikke sødt......................men I har også fortjent det, dig og Carla.

Ville også have deltaget, hvis jeg var blevet spurgt, søde Michella.

Anmeld

1. juni 2010

Ida.

Hey - jeg havde da også gerne bidraget til at give Carla-musen lidt forkælelse, hvis jeg var blevet spurgt me4n hvor er det sødt af dem - og virkelig velfortjent!!!!!!

Anmeld

1. juni 2010

Karo

Sikken en sød gave til Carla musen

Jeg ville da også gerne have givet en skilling med.

Anmeld

1. juni 2010

Vingummien

Hvor sødt gjort. Ville også have givet et lille bidrag hvis jeg havde hørt om det

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

ihhhhhh det var SÅ lidt søde!

til jer søde piger, som ikk blev spurgt.....

det var noget impulsivt og hurtigt noget...... egentlig overvejede jeg om jeg skulle spørge flere, men så tænkte jeg at der ville komme til at gå længere tid osv... og jeg kunne egentlig ikke lige overskue det....

det må i undskylde!

Anmeld

2. juni 2010

lion

vi ville alle nok gerne ha givet til Carla musen. Men det er da dejligt at hun nu kan blive forkælet

Anmeld

6. juni 2010

Barbamama

Tak allesammen  I er så dejlige!!!! Ja jeg har ikke forkælet hende med en ting endnu, men når jeg får tid til at tage i Toys R Us kommer der et billede af hvad jeg har købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.