Nu med en bulderbasse på 1400 gr. mavsen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

K&S

Hejsa

Så er jeg nået uge 30 og har været til jordemoder og høre lillemandens hjerte og fået ham skønnet til ca. 1400 gr.   vores skønne lille bulderbasse...!

Der er godt nok 10 uger til termin, men jeg glæder mig såååå meget til han kommer til verden, jeg kan næsten ikke vente længere...!

Jeg ville ikke noget specielt med indlægget, bare dele min glæde over at lillemanden trives i mavsen

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

XXSS

Tillykke med bulderbassen  Det bliver dejligt for jer - det er en fantastisk ting.

Vi ser også frem til en lillesøster eller lillebror om små 6 uger.

Anmeld

1. juni 2010

K&S

Tanja78 skriver:

Tillykke med bulderbassen  Det bliver dejligt for jer - det er en fantastisk ting.

Vi ser også frem til en lillesøster eller lillebror om små 6 uger.

Tak tak

Ih, det bliver også spændende om små 6 uger så  I ved ikke, hvad det bliver?

Anmeld

1. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

K&S skriver:

Hejsa

Så er jeg nået uge 30 og har været til jordemoder og høre lillemandens hjerte og fået ham skønnet til ca. 1400 gr.   vores skønne lille bulderbasse...!

Der er godt nok 10 uger til termin, men jeg glæder mig såååå meget til han kommer til verden, jeg kan næsten ikke vente længere...!

Jeg ville ikke noget specielt med indlægget, bare dele min glæde over at lillemanden trives i mavsen

Katja

Sikke da et dejligt indlæg!

Kan godt forstå du glæder dig - tiden kan bare heller ikke gå stærkt nok.

Jeg har selv 3½ uge tilbage, så jeg kender alt til det ikke at kunne vente længere!

Anmeld

1. juni 2010

K&S

Mathildesmor skriver:

Sikke da et dejligt indlæg!

Kan godt forstå du glæder dig - tiden kan bare heller ikke gå stærkt nok.

Jeg har selv 3½ uge tilbage, så jeg kender alt til det ikke at kunne vente længere!

Jeg overvejer også, om jeg skal købe et målebånd, så jeg kan klippe et stykke af hver dag

Anmeld

1. juni 2010

XXSS

K&S skriver:

Tak tak

Ih, det bliver også spændende om små 6 uger så  I ved ikke, hvad det bliver?

Nej ikke denne gang - vi har en lille pige på 16 mdr så denne gang ville jeg opleve spændingen i ikke at vide hvad det bliver - sålænge baby er sund og rask - så er jeg glad  Men første gang var det bare et must, jeg var for nysgerrig.

Anmeld

1. juni 2010

K&S

Tanja78 skriver:

Nej ikke denne gang - vi har en lille pige på 16 mdr så denne gang ville jeg opleve spændingen i ikke at vide hvad det bliver - sålænge baby er sund og rask - så er jeg glad  Men første gang var det bare et must, jeg var for nysgerrig.

Ja, jeg var også ALT for nysgerrig, når nu det er første barn  men ja, det vigtigste er, at der er 10 fingre og 10 tæer

Det bliver spændende, hvad nummer 2 bliver - det glæder jeg mig til at høre

Anmeld

1. juni 2010

Tanja84

Tillykke med den lille guldklump trives inde i maven,m, er bare så rart og få bekræftet at de har det godt derinde

Er selv i uge 30 + 1 og var til fødselslæge i tirsdags, hvor vores lille prinsesse blev skønnet til 1680 g. så skal lige love for hun er vokset på det sidste

Har det fuldstændig på samme måde med ventetiden - synes den er såååå lang lige i øjeblikket og kan slet ikke vente til hun kommer ud

Anmeld

1. juni 2010

Daisy

K&S skriver:

Hejsa

Katja

Hvor lyder det dejligt, skal selv til jordemoder på torsdag og glæder mig helt vildt er kommet 29+3 lige nu. Kan heller ikke vente med at få at hilse på bebsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.