Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg fet købt garn:0)
Det er uld, merino og silke:0) De koster 37 per bundt.
Jeg var lidt i tvivl om farven til de "lyserøde" så to to farver, så kan du vælge:0) Den brune er megetmørkebrun.
Håber du kan lide det:0)
Christina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Christina
Det er bare super fedt - 1000 tak
Jeg kan bedst lide den mørke af de to rosa farver..
Farverne er så fine og super kvalitet
Du siger bare til når jeg skal overføre penge til dig..
Knus Jette
Rollo skriver: Hej Christina Det er bare super fedt - 1000 tak Jeg kan bedst lide den mørke af de to rosa farver.. Farverne er så fine og super kvalitet Du siger bare til når jeg skal overføre penge til dig.. Knus Jette
Jamen det er jo bare så godt:0) Glad for at jeg kunne ramme dine ønsker:0) Jeg går i gang i aften når ungerne sover:0)
Du skal ikke overføre pengen før jeg er færdig og du har set billeder af resultat:0)
Valle81 skriver: Jamen det er jo bare så godt:0) Glad for at jeg kunne ramme dine ønsker:0) Jeg går i gang i aften når ungerne sover:0) Du skal ikke overføre pengen før jeg er færdig og du har set billeder af resultat:0)
Ok - helt i orden.. Det styrer du
Jeg er bare SUPER glad for at du gider strikke dem for mig...
Knus
Rollo skriver: Ok - helt i orden.. Det styrer du Jeg er bare SUPER glad for at du gider strikke dem for mig... Knus
Det er en fornøjelse at jeg må:0)
Så har jeg fået strikket det første :0)
Vil du godkende:0)
Fik lige møflet den på Anton mens han ligger og sover - så derfor lidt akavet:0) De er også taget med blitz zå farven kan du ikke regne med:0) Anton er jo også små to måneder, så han er jo en god model:0)
Valle81 skriver: Så har jeg fået strikket det første :0) Vil du godkende:0) Fik lige møflet den på Anton mens han ligger og sover - så derfor lidt akavet:0) De er også taget med blitz zå farven kan du ikke regne med:0) Anton er jo også små to måneder, så han er jo en god model:0)
De er såååå fine altså
Hermed godkendt
Rollo skriver: De er såååå fine altså Hermed godkendt Knus
Åhh, det er jeg så glad for at høre:0)
Har sku lidt præstationsangst:0)
Jeg strikker viderere:0)Når de brune er færdige, så sender jeg lige billeder på dem også :0)
Valle81 skriver: Åhh, det er jeg så glad for at høre:0) Har sku lidt præstationsangst:0) Jeg strikker viderere:0)Når de brune er færdige, så sender jeg lige billeder på dem også :0)
Det skal du ikke ha - Du kan kun være stolt
Jeg synes de er så fine
Hvilken str strikker du nr 2 lyserød i?? Fra 6 mdr??
Rollo skriver: Det skal du ikke ha - Du kan kun være stolt Jeg synes de er så fine Hvilken str strikker du nr 2 lyserød i?? Fra 6 mdr??
Jeps:0)
Disse skulle passe sådan fra 2-4/5 mdr og de næste fra 5-7/8 mdr:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128