Forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Mathilde

Celina er bare ALTID forkølet Hun er som regel forkølet i 3-4 uger og så går der et par uger uden forkølelse og så starter det bare forfra! Og hun er bare rigtig snottet når det står på! Helt stoppet når hun skal sove, selvom hun får saltvandsdråber inden sengetid og i løbet af dagen løber næsen konstant

Jeg synes det er tit at være forkølet, så jeg vil lige høre hvor ofte jeres unger er forkølede... Synes ikke det kan være rigtigt at hun skal være forkølet så tit.

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

o1Mutte

kunne det være allergi ??

Anmeld

1. juni 2010

Lady Marion <3

Velkommen i klubben   Alexander har været konstant forkølet siden han startede i vuggestue i marts ,, Lægen siger at sådan er det når de starter i daginst. el. dagpleje

Anmeld

1. juni 2010

Mathilde

o1Mutte skriver:

kunne det være allergi ??

Jeg tror det ikke... Det virker bare som ganske alm forkølelse. Hun virker heller ikke som om der er noget der som sådan generer hende udover al det snot!

Anmeld

1. juni 2010

Mathilde

Muffi . skriver:

Velkommen i klubben   Alexander har været konstant forkølet siden han startede i vuggestue i marts ,, Lægen siger at sådan er det når de starter i daginst. el. dagpleje

Hm jamen det er jo bare herligt Håber godt nok det snart går over!

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Har fået afvide af lægen at alt dette vil stå på indtil barnet er ca 3 år...

Julie har også været enorm syg lige siden hun startede... Forkølelserne kommer sådan med jævne mellemrum...

Anmeld

1. juni 2010

Mathilde

MoarJ skriver:

Har fået afvide af lægen at alt dette vil stå på indtil barnet er ca 3 år...

Julie har også været enorm syg lige siden hun startede... Forkølelserne kommer sådan med jævne mellemrum...

Ihh altså øv bøv!

Celina sover bare så dårligt når hun er forkølet, så det er da lidt hårdt i længden... Men hva, hun sover jo altid dårligt. Mon ikke jeg vænner mig til det Gab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.