Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mm = modermælk
mme= Modermælkserstatning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyStella! skriver: Jeg er ikke helt ny, men har tit undret mig over hvad "OP" betyder? Og forresten; jeg kan én "SP" er Sundhedsplejerske :p
Jeg er ikke helt ny, men har tit undret mig over hvad "OP" betyder?
Og forresten; jeg kan én "SP" er Sundhedsplejerske :p
Er ret sikker på at man skriver OP for at få tråden op på forsiden igen hvis der ikke er blevet skrevet i den længe
Tine2104 skriver: Det ved jeg faktisk heller ikke ? FG er fødegang , ikke ? JM - jordemoder? PKS ? Planlagt kejsersnit ?! Jeg gætter bare her :p
Det ved jeg faktisk heller ikke ?
FG er fødegang , ikke ?
JM - jordemoder?
PKS ? Planlagt kejsersnit ?! Jeg gætter bare her :p
jeps
Tine2104 skriver: Super , men hvad mon NS så er ?
Super , men hvad mon NS så er ?
NS er Navlestreng. Der var en del piger der på et tidspunkt alle flyttede fra en side ved navn Navlestreng og over på baby.dk
NF - Nakkefoldsscanning
MD - Misdannelsesscanning (også kaldet gemmenscanning)
SA - Spontan Abort
SP - Sundhedsplejerske
NS - Navlestrengen, tror jeg.. (En "mødregruppe" herinde)
MG - Mødregruppe
Hmm - er der andre?
BimBamBusse skriver: NF - Nakkefoldsscanning MD - Misdannelsesscanning (også kaldet gemmenscanning) SA - Spontan Abort SP - Sundhedsplejerske NS - Navlestrengen, tror jeg.. (En "mødregruppe" herinde) MG - Mødregruppe Hmm - er der andre?
Ja, "OP" Ved godt det er det, man skriver som en slags "HALLO", men hvad betyder det? Hvad står det for?
Dp - dagpleje
Vs - vuggestue
Bh - Børnehave
FSH - falsk strubehoste
HLB - Halsbrænd
Ih hvor fint med så meget og hurtig feedback -
det gør det lidt lettere at "lege med" herinde
Der er sikkert rigtig mange endnu, som jeg ikke kender
Fx. mme har jeg tænk meget over
BabyStella! skriver: Ja, "OP" Ved godt det er det, man skriver som en slags "HALLO", men hvad betyder det? Hvad står det for?
Jeg tror bare at det betyder "Op på listen".. Så emnet kommer øverst på forsiden..
Tine2104 skriver: Ih hvor fint med så meget og hurtig feedback - det gør det lidt lettere at "lege med" herinde Der er sikkert rigtig mange endnu, som jeg ikke kender Fx. mme har jeg tænk meget over
MME er modermælkserstatning..
AKS er akut kejsersnit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128