Test Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

saxa

Anonym skriver:

Hurtigt spørgsmål

Gælder en ( svag streg) skyggestreg som skyggestreg,hvis den er så stærk at den kan ses i strakt arm?

Og har nogen prøvet at få sådan en og ikke være gravid?

Jeg testede også meget svagt positivt 4 dage før forventet mens.. Men prøv igen om et par dage - for den er der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Anonym trådstarter

Tusind tak! Man har da lov at håbe

Anmeld

1. juni 2010

Frk. Himmelblå

Hvis det er inden for det antal minutter, som testen tillader, at stegen er kommet frem, så er det meget lovende med en "skyggestreg". Oplevede det selv med nuværende graviditet, og den var god nok (testede, da jeg var ca. 4 uger henne..)
MEN har hørt at fx mærket Valmed kan snyde med netop skyggestreger.
Mit råd: brug apotekets test. Vent en uge og se.

(Og er det en test fra apoteket, du har brugt, så tror jeg, det er rigtig positivt for dig ;-)

Krydser fngre :-)

Anmeld

1. juni 2010

sufinurs

SeptemberBaby skriver:

Hvis det er inden for det antal minutter, som testen tillader, at stegen er kommet frem, så er det meget lovende med en "skyggestreg". Oplevede det selv med nuværende graviditet, og den var god nok (testede, da jeg var ca. 4 uger henne..)
MEN har hørt at fx mærket Valmed kan snyde med netop skyggestreger.
Mit råd: brug apotekets test. Vent en uge og se.

(Og er det en test fra apoteket, du har brugt, så tror jeg, det er rigtig positivt for dig ;-)

Krydser fngre :-)

tillader mig at tilføje noget her - er netop i samme situation - i morges (4+0) var jeg hos lægen.. testede negativ.. men hun sagde, at hun vil ringe, hvis test ville skifte til positiv.. ved ikke helt om det gjorde men sekræteren lagde 1 besked på mit mobilsvar 1 time senere, om ikke jeg kunne komme tilbage i næste uge med morgenurin for der var vist noget alligevel .. (tror I, at jeg kan vente.. nææææææææææææ) .. da jeg tog testen hos lægen havde jeg ikke tisset i kun 1 time.. derfor meget svært at teste positiv - tog så på apoteken og købte to tests mere.. ventede 2 1/2 timer og tog test igen på banegården (haha) .. først så jeg det var negativ, men kiggede hurtigt .. så da jeg var udenfor sad jeg på en bænke og så 1 meget meget svag streg ...

sig til mig, at jeg er gravid,m please

KH Sufinurs

Anmeld

1. juni 2010

Frk. Himmelblå

Det kommer altså meget an på, om stregen dukkede op før eller efter de tre minutter var gået...
Prøv i morgen tidlig. Og sørg for helst ikke at tisse i løbet af natten ;-)

I øvrigt skal man jo lige huske på - når man tester så tidligt - at en del graviditeter går til grunde ved "første menstruation", altså der, hvor menstruationen skulle have været udeblevet... :-( Så man må altid slå koldt vand i blodet - selvom det er svært!!

Men jeg tror nu, der er gode chancer for dig! Lyder lovende, men uendeligt svært at sige....

KRYDSER FINGRE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.