Hvad er bedst for barnet og dp'ern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Mira0911

Nu har jeg haft Julie hjemme igår og idag, pga opkast.. Hun har ikke kastet op siden igår morges...

Nu er hun blevet så snot forkølet, at snotten render selv ud, og når hun nyser kommer der et ½ kg med ud (Lige overdrevet) Men meget kommer der... Udover det har hun rigtig tynd mave.. Det render lige igennem ble og tøj...

Så er spørgsmålet: Hvad er bedst for Julie og Dp?

At Julie bliver hjemme indtil der er styr på det? Eller sender hende afsted imorgen tidlig?

Jeg skal dog give dp besked her i eftermiddag om hun kommer imorgen.. Dp er ikke så sart med tynd mave og forkølelser...

Jeg må lige få nogen råd herinde Mødre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Svei

I min verden er det bedst at et barn er fuldstændig frisk før det sendes på "arbejde" både for barnet og for dp og de andre børn...en dag hjemme hvor barnet er frisk før det kommer afsted, så vidt det kan lade sig gøre.

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Yrsa skriver:

I min verden er det bedst at et barn er fuldstændig frisk før det sendes på "arbejde" både for barnet og for dp og de andre børn...en dag hjemme hvor barnet er frisk før det kommer afsted, så vidt det kan lade sig gøre.

Julie er total frisk selvom der er forkølelse og tynd mave... Opkasten er helt over...

Anmeld

1. juni 2010

trunte89

Her i kommunen må børnene ikke komme afsted når de har dårlig mave.

Synes helt sikkert, at du skal holde din datter hjemme, da hun tydeligvis ikke er frisk endnu.

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Altså hvis min søn havde så tynd mave ville jeg ikke sende ham afsted.. men en snottet næse overlever DPéren nok.. men ville ikke sende ham afsted med en "dårlig" mave

Anmeld

1. juni 2010

Lady Marion <3

Børn med tynd mave ville blive sendt hjem fra vores vug . Det smitter af H til og det er ikke fair over for de andre børn ,,,  For dit eget barns skyld ville jeg holde hende hjemme så længe jeg kunne og så længe hun er så snottet , hendes immun forsvar er nedsat så hun vil rage alt til sig .. Vi gør alt hvad vi kan for at holde Alexander hjemme så længe som muligt hvis han er syg eller forkølet , det kommer ham til gode ,,

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Ja, må høre hvad hun siger...

Anmeld

1. juni 2010

twinboys

Hejsa jeg tilslutter mig de andre...

Men lige et spørgsmål...

Hvad er grunden til hun har tynd mave ???

Majbritt

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Hejsa jeg tilslutter mig de andre...

Men lige et spørgsmål...

Hvad er grunden til hun har tynd mave ???

Majbritt

Ved ikke lige hvad grunden er til hun har det... Hun har det tit, ikke noget jeg vil mene jeg umiddelbart kan svare på...

Anmeld

1. juni 2010

Svei

MoarJ skriver:

Julie er total frisk selvom der er forkølelse og tynd mave... Opkasten er helt over...

Jamen, diarre er jo ikke at være frisk...sagt på en anden måde, en dag hjemme som frisk= som hun plejer. Diarre smitter som bare pokker og selvom hun virker frisk er hun det jo ikke, når hun har tynd mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.