Silas i Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

iln

Hermed som lovet Pernille.

De er så super fede de bukser. Er helt vild med dem og dejlige "luftige" i dette vejr.

Efter lang tids prøven tog Silas endelig mod til at rykke sig op af tvbordet. Så nu kan drengen selv komme op at stå af diverse ting. Lidt trættende hele tiden at være obs på ham men er en super lykkelig mor. Han er ved at være klar til at kravle også så det venter vi bare på kommer.

Læg venligst mærke til billede 1 hvor Silas har fået rykket dvd skuffen ud og nu hænger derpå og leger... jo jo.. Ikea møbler er sørme kvali når en skuffe kan holde til 10 kg dreng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

iln

Og ligesom jeg får postet dette opdager jeg at der er røget en sygning. Det ser ud som noget af stoffet ikke er blevet overlocket helt. Hvad kan jeg gøre Pernille?

Anmeld

1. juni 2010

Skouboe

iln skriver:

Og ligesom jeg får postet dette opdager jeg at der er røget en sygning. Det ser ud som noget af stoffet ikke er blevet overlocket helt. Hvad kan jeg gøre Pernille?

Send det til mig sammen med dit kontonummer, så fixer jeg det og betaler portoen . Jeg smider lige et brev med min adresse. Jeg vil iøvrigt også gerne på NS adresselisten, hvis det kan lade sig gøre.

Vi kan da ikke have at den skønne unge går op i syningerne - hvor ER han bare dejlig.

Anmeld

1. juni 2010

ChatH

iln skriver:

De er så super fede de bukser. Er helt vild med dem og dejlige "luftige" i dette vejr.

Efter lang tids prøven tog Silas endelig mod til at rykke sig op af tvbordet. Så nu kan drengen selv komme op at stå af diverse ting. Lidt trættende hele tiden at være obs på ham men er en super lykkelig mor. Han er ved at være klar til at kravle også så det venter vi bare på kommer.

Læg venligst mærke til billede 1 hvor Silas har fået rykket dvd skuffen ud og nu hænger derpå og leger... jo jo.. Ikea møbler er sørme kvali når en skuffe kan holde til 10 kg dreng.

Hvor er han bare lækker!!!

Anmeld

1. juni 2010

anna-jonas

Sikke en spradebasse..................som står model, for Pernilles tøj. Lækre bukser på en lækker, lækker knægt.

Anmeld

1. juni 2010

mama09

iln skriver:

Så stor og lækker han bliver..Hurrrraaa for IKEA ha ha

Håber i kan komme med i zoo

Anmeld

1. juni 2010

Karo

Hvor er han dog bare fin og lækker og rigtig dygtig.

Anmeld

1. juni 2010

Vinker

Åååh han er bare så SMUK en dreng - og så ser han skisme også lidt fræk ud. Sådan lidt som om han siger; se mig mor, jeg laver ulykker, meeeen du synes alligevel jeg er sød

SUUUPER smarte bukser

Anmeld

2. juni 2010

lion

Hvor er han sød og sikke nogle lækre bukser.

Jeg vil også gerne på ns adresseliste

Anmeld

2. juni 2010

JustAnotherName

Bukserne er simpelthen bare så fede og flotte.
Og lille Silas lækkermås pynter så absolut også på det. Hvor er han sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.