Sure opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Daisy

Undskyld det bliver lidt ulækkert.

Jeg har som vane tro ved mine graviditeter døjet meget med for meget mavesyre. Men i nat var det værst. Jeg kunne ikke rigtigt sove, og blev ved med at ligge og småbøvse. Fik det så dårligere og dårligere, da klokken var 3:30 besluttede jeg at stå op for at tage noget samarin. Så snart jeg kom ind i køkkenet blev jeg nødt til at løbe på toilettet og kaste op. Og det var den rene mavesyre...det stod enda ud af næsen på mig, jeg har aldrigt oplevet sådan en masse.

I dag svier det i min hals og næse, og jeg synes bare at det var noget ekstremt. Er der andre der har oplevet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

jlp90

hej.

Jeg har oplevet en enkelt gang at et surt opstød betød at jeg kom til at kaste op. Der kom dog ikke kun mavesyre op men også mad. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er almindeligt.

Knus julie

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Ikke helt så slemt som dint.. Jeg har tit halsbrand og sure opstød.. men ikke sådan at jeg kaster op af det..

Dog kaster jeg op hvis jeg spiser for hurtigt, og for meget  en dag fik vi pizza og da jeg havde spist en hel på rekordt tid råbet jeg på kæresten han skulle komme med en spand.. og op kom den igen  pu ha..

jeg  bare for det var så skærmmede for mig fordi jeg ikke er van til sådan noget også syntes jeg det var så ydmygende  Men ja det hører sikkert med til min graviditet desværre

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Havde selv en slem HLB, ikke så slemt at jeg kastede op af det... Når jeg havde dem, drak jeg mælk i lange baner... Det hjalp på mig..

Anmeld

1. juni 2010

Daisy

MoarJ skriver:

Havde selv en slem HLB, ikke så slemt at jeg kastede op af det... Når jeg havde dem, drak jeg mælk i lange baner... Det hjalp på mig..

Desværre kan jeg ikke drikke mælk . Ville være dejligt, hvis jeg fandt sådan noget der hjalp.

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Daisy skriver:

Desværre kan jeg ikke drikke mælk . Ville være dejligt, hvis jeg fandt sådan noget der hjalp.

Hvad med kakaomælk?

Anmeld

1. juni 2010

Daisy

MoarJ skriver:

Hvad med kakaomælk?

Hihi hvorfor tænkte jeg ikke på det, tror jeg vil prøve TAK

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Daisy skriver:

Hihi hvorfor tænkte jeg ikke på det, tror jeg vil prøve TAK

Det er hvert fald en mulighed..

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Øv det døjer jeg også med - og gjorde det også sidst, dog kaster jeg heller ikke op af det.. Her er det især slemt hvis jeg drikker juice Men sodavandsis, hjælper på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.