Kom til at tænke på, hvordan ved man, at man elsker sig selv? Hvordan kan man se, hvis en person ikke elsker sig selv? Og hvad har det egentlig af betydning om man elsker sig selv?
Ja, den er lidt svær...
Da jeg var teeneger oplevede jeg nogle svære ting og havde det derfor meget dårligt med mig selv, man kan vel sige at jeg ikke elskede mig selv på dette tidspunkt.
Dem som jeg ikke havde fortalt det til, ville aldrig have troet, at jeg havde det sådan. Alle troede endda at jeg var selvsikker og sådan set helt i toppen. Men det er forståeligt nok, da jeg altid så ud som, at der intet var i vejen på nogen som helst måde.
Jeg fik respons, som f.eks. "dig... har du det svært?", når jeg fortalte nogen det for første gang. Slet ikke på en negativ måde, hellere på en forundret måde.
Som 18 årig mødte jeg min nuværende mand. Han har hjulpet mig med, at lære at elske mig selv, nøjagtigt som jeg er. Jeg har f.eks. altid gået ekstremt meget op i mit udseende. Så meget at det stressede mig. Jeg følte mig aldrig god nok. I dag har jeg et meget mere afslappet forhold til mig selv. Gør ikke ligeså store krav til mig selv. Og ja, i dag elsker jeg mig selv og mit liv, sammen med min dejlige mand og vores 2 skønne piger.
Efter at have bebrejdet mange ting i mit liv, sammen med en det støttede mig 100%, så kom jeg videre... så langt, at jeg ikke kunne føle mig mere heldig og rig, end jeg er i dag 
Anmeld