hej tøser
sikken et vejr vi havde i lørdags nede på Falster! dejligt!
tilgengæld, øs-tis-regnede det de andre dage... hi hi...
Nikoline var Über glad for at se mormor (et ord hun bruger flittigt!) og morfar!
og hun var også glad for at se morbror og fætter! morbror, er ellers et kringlet ord, men det begyndte hun sgu at sige!
Min nevø, som blev 5 år fredag, skulle fejres lørdag:0) og sikke en fest
, Nikoline kørte bare derud af med 200km/h hele dagen! sov kun 1 time til middag, og var stået op 05:00 om morgenen
...
Fætter Mikkel sagde :" Hun er sød..."
så sagde min mor : "det er din kusine"
Mikkel: "er det MIN?"
min mor: "ja, det er din kusine"
Mikkel vender sig om og siger stolt til sin far: "det er MIN kusine!" det betyder bare SÅ meget at de to kan sammen, jeg elsker Mikkel SÅ højt, ja og Nikoline endnu højere jo... så jeg blev rigtig rørt!

torsdag kom vores dejlige Barbapapabukser fra KajOgViola, nøjs! hvor havde jeg glædet mig!!!!! hi hi.... men jeg synes nu nok de var noget korte?
... så jeg skrev lige til Sarahs søster, om de skulle være så korte?... hi hi... nej det skulle de ikke, hun var kommet til at lave dem som knickers... så nu venter vi lige lidt igen, på dem i lang model! jeg glæder mig som et lille barn!
men jeg må sige at servicen er vældigt iorden! hun betaler min udlagte porto osv! den service har jeg sjældent fået ved TS handler! 
det var lidt fra os! jeg skal nok se at få pillet nogle nye billeder ind! ;0)
knus
Anmeld