dejlig weekend, og skønne barbapapa bukser (KajOgViola)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hej tøser

sikken et vejr vi havde i lørdags nede på Falster! dejligt! tilgengæld, øs-tis-regnede det de andre dage... hi hi...

Nikoline var Über glad for at se mormor (et ord hun bruger flittigt!) og morfar! og hun var også glad for at se morbror og fætter! morbror, er ellers et kringlet ord, men det begyndte hun sgu at sige!

Min nevø, som blev 5 år fredag, skulle fejres lørdag:0) og sikke en fest, Nikoline kørte bare derud af med 200km/h hele dagen! sov kun 1 time til middag, og var stået op 05:00 om morgenen...

Fætter Mikkel sagde :" Hun er sød..."

så sagde min mor : "det er din kusine"

Mikkel: "er det MIN?"

min mor: "ja, det er din kusine"

Mikkel vender sig om og siger stolt til sin far: "det er MIN kusine!"  det betyder bare SÅ meget at de to kan sammen, jeg elsker Mikkel SÅ højt, ja og Nikoline endnu højere jo... så jeg blev rigtig rørt!

torsdag kom vores dejlige Barbapapabukser fra KajOgViola, nøjs! hvor havde jeg glædet mig!!!!! hi hi.... men jeg synes nu nok de var noget korte?... så jeg skrev lige til Sarahs søster, om de skulle være så korte?... hi hi... nej det skulle de ikke, hun var kommet til at lave dem som knickers... så nu venter vi lige lidt igen, på dem i lang model! jeg glæder mig som et lille barn!

men jeg må sige at servicen er vældigt iorden! hun betaler min udlagte porto osv! den service har jeg sjældent fået ved TS handler!

det var lidt fra os! jeg skal nok se at få pillet nogle nye billeder ind! ;0)

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

sarahb

Hej smukke.

ej hvor hyggeligt du har bestilt kajogviola bukser, men min søs er da en knold og sende dig knickers... Men du bliver så glad for dem, de er så fantastiske de bukser, isaac går næsten ikk i andet.

Stort knus til dig.

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hej smukke.

ej hvor hyggeligt du har bestilt kajogviola bukser, men min søs er da en knold og sende dig knickers... Men du bliver så glad for dem, de er så fantastiske de bukser, isaac går næsten ikk i andet.

Stort knus til dig.

ha ha... jeg jeg havde glædet og glædet mig og spurgt flere gange om hun havde sendt dem:0) så synes jeg nok de var liiiiige lidt korte....  men hun har også været syg jo... hun er tilgivet, bare jeg får mine dejlige bukser:0)

de er såååå fine....

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hej smukke.

Stort knus til dig.

og tak for den søde kommentar til Nikoline´s billede;0)

Anmeld

1. juni 2010

sarahb

ja hun har vært meget ramt, desværre, med en stor knude mellem brystet hun har fået fjernet og så sprækker aret op. Så nu er det endnu en operation.. så synd for hende.
Ja glæææd dig

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

ja hun har vært meget ramt, desværre, med en stor knude mellem brystet hun har fået fjernet og så sprækker aret op. Så nu er det endnu en operation.. så synd for hende.
Ja glæææd dig

ej hvor forfærdeligt!!!! det er jeg ked af at høre!

Anmeld

1. juni 2010

ChatH

ka-ri-na skriver:

hej tøser

sikken et vejr vi havde i lørdags nede på Falster! dejligt! tilgengæld, øs-tis-regnede det de andre dage... hi hi...

Nikoline var Über glad for at se mormor (et ord hun bruger flittigt!) og morfar! og hun var også glad for at se morbror og fætter! morbror, er ellers et kringlet ord, men det begyndte hun sgu at sige!

Min nevø, som blev 5 år fredag, skulle fejres lørdag:0) og sikke en fest, Nikoline kørte bare derud af med 200km/h hele dagen! sov kun 1 time til middag, og var stået op 05:00 om morgenen...

Fætter Mikkel sagde :" Hun er sød..."

så sagde min mor : "det er din kusine"

Mikkel: "er det MIN?"

min mor: "ja, det er din kusine"

Mikkel vender sig om og siger stolt til sin far: "det er MIN kusine!"  det betyder bare SÅ meget at de to kan sammen, jeg elsker Mikkel SÅ højt, ja og Nikoline endnu højere jo... så jeg blev rigtig rørt!

torsdag kom vores dejlige Barbapapabukser fra KajOgViola, nøjs! hvor havde jeg glædet mig!!!!! hi hi.... men jeg synes nu nok de var noget korte?... så jeg skrev lige til Sarahs søster, om de skulle være så korte?... hi hi... nej det skulle de ikke, hun var kommet til at lave dem som knickers... så nu venter vi lige lidt igen, på dem i lang model! jeg glæder mig som et lille barn!

men jeg må sige at servicen er vældigt iorden! hun betaler min udlagte porto osv! den service har jeg sjældent fået ved TS handler!

det var lidt fra os! jeg skal nok se at få pillet nogle nye billeder ind! ;0)

knus

IHHH hvor lyder det hyggeligt!! Og sikke en krudt ugle hun er hende Nikoline

Og kan kun sige god for Kajogviola. det er bare så lækkert deres tøj. er storforbruger og har nemlig også barbapappa bukserne til tøserne og har bestilt et par til lillebror også.

og så har vi kjoler og tunikaer og meget mere. super service og super lækkert tøj!!

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

IHHH hvor lyder det hyggeligt!! Og sikke en krudt ugle hun er hende Nikoline

Og kan kun sige god for Kajogviola. det er bare så lækkert deres tøj. er storforbruger og har nemlig også barbapappa bukserne til tøserne og har bestilt et par til lillebror også.

og så har vi kjoler og tunikaer og meget mere. super service og super lækkert tøj!!

ha ha, når pigernes bliver for småt, så siger du til..... så køber jeg det.... hi hi

Anmeld

2. juni 2010

lion

Lyder til at I har haft en super weekend.

Hvor dejligt at Mikkel er vild med Nikoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.