Svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

jlp90

Hej.

Jeg var ved jordmoder i går og der var  mit blodtryk for højt og der var protein i min urin. Hun sagde så at jeg skulle ringe til fødegangen hvis jeg fik hovedpine, trykken for brystet og flimren for øjnene. I dag har jeg så hovedpine men er stadig i tvivl om jeg skal ringe til fødegangen da jeg jo tænker at der kan være andre årsager til dette. Min kæreste er selvfølgelig startet i aktivering i dag så han er ikke hjemme. Så ville lige hører jeres mening.

Knus Julie

40 plus 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Koen.

ring for en sikkerheds skyld

Anmeld

1. juni 2010

Maise

synes bestemt du skal ringe. svangerskabsforgiftning skal tages meget alvorligt.

Anmeld

1. juni 2010

Low

Jeg synes bestemt også at du skal ringe. Heller være en gang for forsigtig end for lidt og de vil helt ikke synes at du er underlig hvis du ringer. Det er jo bare endnu et bevis på at man tænker på den lille.

Anmeld

1. juni 2010

Christina.78

Hellere være på den sikre side, så jeg ville ringe eller tage forbi..

Har haft svangerskabsforgiftning i meget svær og også mild grad, og det er dælme ikke noget, man spøger med..så hellere være lidt overforsigtig!!

Anmeld

1. juni 2010

Low

Low skriver:

Jeg synes bestemt også at du skal ringe. Heller være en gang for forsigtig end for lidt og de vil helt ikke synes at du er underlig hvis du ringer. Det er jo bare endnu et bevis på at man tænker på den lille.

...helt sikkert ikke synes at du er underlig... skulle der stå

Anmeld

1. juni 2010

jlp90

Hej.

Så ringede jeg. De sagde at jeg skulle tage et par panodil og se om hovedpinen går væk ellers skulle jeg ringe igen så det vil jeg gøre nu. Tak for jeres svar.

Knus julie

Anmeld

1. juni 2010

<3

jlp90 skriver:

Hej.

Jeg var ved jordmoder i går og der var  mit blodtryk for højt og der var protein i min urin. Hun sagde så at jeg skulle ringe til fødegangen hvis jeg fik hovedpine, trykken for brystet og flimren for øjnene. I dag har jeg så hovedpine men er stadig i tvivl om jeg skal ringe til fødegangen da jeg jo tænker at der kan være andre årsager til dette. Min kæreste er selvfølgelig startet i aktivering i dag så han er ikke hjemme. Så ville lige hører jeres mening.

Knus Julie

40 plus 1

ring!

Anmeld

1. juni 2010

nuggie

jeg kan ikke forstå at de ikke vil have dig op til tjek.

det kommer selvfølgelig anpå hvor højt dit blodtryk er, men jeg var til Jm og havde for højt blodtryk, og det der i urinen. og da jeg havde hovedpine og var utilpas, sendte hun mig afsted til fødegangen med det samme, de tog en blodprøve, og kørte en strimmel på den lille og så ventede vi godt nok 5 timer på svar, hvilket var mega træls, men på den anden side så vidste vi at der ikke var noget.

hvis du føler dig det mindste usikker så ringe igen og be om at komme op til et tjek.

Anmeld

1. juni 2010

lollandpigen

Må også sige jeg ikke forstår den hvorfr de ikke vil tjekke dig engang. jeg havde svangerskabs forgiftning under min første gradivitet og her i denne gradivitet i 20 uge havde jeg protein i urin og hojt blodtryk allerede der tjekkede de hele tiden for svangerskabs forgiftning selvom jeg kun var i 20 uge og meget sjælden det kommer så tidligt.... Så synes bestemt at du skal bede om at blive tjekket......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.