flere navne? når man også skal have to efternavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

TbCp

Ingen problemer synes jeg

Jeg selv har 1 fornavn 1 mellemnavn og 1 efternavn.

Min datter har 2 fornavne 1 mellemnavn og 1 efternavn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Pige2009

Jeg synes personligt ikke om alt for mange navne, da jeg mener det er noget tungt. Hvorfor have alle de navne, når man alligevel ikke bruger dem?

Såååå:

Alde Engslev Below

Anmeld

1. juni 2010

Sofia

Jeg mener, at man højest må have 32 bogstaver i sit navn, når man skal flyve. Pga. billetten osv. Men det kommer I jo heller ikke op over, så Go for it, det lyder så fint Alde Caroline.

Anmeld

1. juni 2010

TineA

Jeg er også selv meget i tvivl angående for mange navne.

Jeg ville gerne have, at lillemanden skal hedde William Kristian og 2 efternavne, sådan at Kristian er et mellemnavn, men hans fulde navn vil komme op på 30 bogstaver - det er lidt vildt !

Min kæreste synes også, at det er en meget dum idé

Anmeld

1. juni 2010

Lillefe

tror det er smag og behag, min datter har kun fået et navn fordi vi begge har to efternavne som man skal stave sig igennem da min kæreste's er amerikansk og mit er tysk og begge starter de med w og det samme med vores søn.. han kommer også kun til at få et navn

Anmeld

1. juni 2010

misslea

Vores kommende lille pige får også fire navne....!!! Jeg synes det er helt fint.... Vi er gift, men har hinandens navne, og derfor skal lille-pigen selvfølgelig have begge navne!!! Vi har derudover valgt at opkalde hende efter min mands oldemor (blir hendes mellemnavn) og så har vi valgt et SKØNT fornavn til hende....-

DERFOR... 4 navne er helt fint

mvh. fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.