Sommerferie.. Hvorhen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Patrick07

Ja nu er det sådan at vi skal til Italien i uge 29 og jeg GLÆDER mig bare så meget  Det er den første ferie mig og min kæreste skal på uden for DK alene (altså Patrick skal med) og et vennepar og min bror og hans kæreste.. Bliver bare så godt...

Også blev jeg bare lidt nysgerrig om hvor i andre skal hen eller om i skal holde en dejlig sommerferie i DK ?? og hvem skal i med på ferie ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

CiSo

Min bliver vidst bare i DK, tror jeg! bare en masse ture en stranden, og ellers bare nyde det og gøre klar til prinsessen.

Anmeld

1. juni 2010

NoName

Vi har lige været en uge i Berlin... Super skønt, vi var nødtil at holde tidlig sommerferie i år da jeg har termin der hvor vi plejer at holde ferie... så min heldige kæreste får 4 ugers ferie i år...

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

noname skriver:

Vi har lige været en uge i Berlin... Super skønt, vi var nødtil at holde tidlig sommerferie i år da jeg har termin der hvor vi plejer at holde ferie... så min heldige kæreste får 4 ugers ferie i år...

Årh det da også super lækkert at har 4 uger sammen med jeres lille bebs når den tid er

Anmeld

1. juni 2010

wamse

Jeg har fået lov til at låne et sommerhus i 1 uge, og skal kun betale for el Så i uge 30 skal mine unger og jeg på en velfortjent ferie, for første gang nogensinde

Anmeld

1. juni 2010

lulleh

Vi ska vist bare være her hjemme. har termin om 28 dage . så mon ikke bare vi ska nyde den bette ny ..

Anmeld

1. juni 2010

Camilla_a

Vi skal alle 4 til mallorca, her om 14 dage og jeg glæder mig bare så meget! Har aldrig været der før, så er spændt på, hvordan det er

Anmeld

1. juni 2010

Sara.

Patrick07 skriver:

Ja nu er det sådan at vi skal til Italien i uge 29 og jeg GLÆDER mig bare så meget  Det er den første ferie mig og min kæreste skal på uden for DK alene (altså Patrick skal med) og et vennepar og min bror og hans kæreste.. Bliver bare så godt...

Også blev jeg bare lidt nysgerrig om hvor i andre skal hen eller om i skal holde en dejlig sommerferie i DK ?? og hvem skal i med på ferie ?

Vi skal en uge i sommerhus med to andre familier... Vi har lejet et kæmpe luksus sommerhus og fordi vi er 3 familier blir det ikke så dyrt

Alle os forældre er under uddannelse så penge er ikke det der er mest af....

Og så har vi alle et barn på 2½ så de vil få meget glæde af hinanden

(+vi tager Nor med som til den tid er 3 mdr og den ene familie har også en til søn på 6 mdr til den tid)

Og så skal vi en uge til England. Min far er englænder så har en del familie derover, bl.a en fætter som vi skal til bryllup ved imens vi er derover.... og Så er min mands søster også flyttet til england..... så det blir en tur for at besøge familie og hygge

Anmeld

1. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har holdt en uges ferie her i Danmark med cykeltur til Ærø og hygge. - Heldigvis var vejret fantastisk, så det var herligt.

I Juli/august tager vi knap to uger til Costa del Sol. Mine forældre tilbringer hvert år 5-ugers sommerferie dernede, og min søster bor dér, så det er dem vi skal besøge. Det bliver bare så skønt og afslappende

Line.

Anmeld

1. juni 2010

ML

Vi er stadig i planlægningsfacen, da terminen nærmer sig og det er svært at sige hvordan det vil være at rejse med en lille baby plus en dreng på to. Men tror det bliver en togtur. Det er let med barnevogne og oppakning, hvis man ikke skal skifte for meget. Enten til Berlin som jo ikke er så lang eller måske et nattog til Wien... Men lidt ud af landet skal vi da også i løbet af sommeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.