puha..... kæmpe baby :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

tb

var i scanning i går.. 'lille' pigen blev skønnet til 3.400 gram  og det i 37+1... nu må hun altså godt snart finde vejen ud, så hun ikke bliver endnu mere kæmpe!!!!  men jordmoderen mente nu at jeg nok kunne føde sådan en størrelse.. hehe.. selvfølgelig rart nok at få at vide.. hvis jeg går 14 dage over, ville hun nok ca. komme til at veje 4.400-4.500.. puha da da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

line melias mor

de skønnede mig til 3600 da jeg var i 38 uge. gik 14 dage over tid og troede der ville komme en kæmpe baby ud. ud kom en prinsesse på 3480 så der havde de heldigvis taget meget fejl.

held og lykke med fødslen når den tid kommer. glæder mig til at hører om vægten passede

Anmeld

1. juni 2010

hc=k

De skønnede min dreng til 3800 da jeg var 40 + 0 og lå med veer og da han så kom ud vejede han kun 3080 g.

Jeg havde gået til vægt sacnninger med ham og da jeg var 37+? var han så scannet til 3500 g.

Anmeld

1. juni 2010

Sisley

Det plejer at være sådan at mor og barn passer sammen, så du skal nok få baby ud!

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

de siger der er en fejlmargin på godt 500gram ved de scanninger:0)

Anmeld

1. juni 2010

Tina2

tb skriver:

var i scanning i går.. 'lille' pigen blev skønnet til 3.400 gram  og det i 37+1... nu må hun altså godt snart finde vejen ud, så hun ikke bliver endnu mere kæmpe!!!!  men jordmoderen mente nu at jeg nok kunne føde sådan en størrelse.. hehe.. selvfølgelig rart nok at få at vide.. hvis jeg går 14 dage over, ville hun nok ca. komme til at veje 4.400-4.500.. puha da da

Det skal nok gå, om hun er stor eller lille:-) Begge mine har været store, Filuca blev skønnet til 3700 g men vejede 4200 g og Milas blev i uge 39 skønnet til 3400 g men vejede 4800 g da han kom ud

Milas tog 8 min (4 presseveer) at få ud og jeg gik IKKE i stykker, han er født i vand, så vil bare sige at fordi de er store behøver det ikke være et problem at føde dem :-) Og han var jo mildest talt en kæmpe

Held og lykke med det:-)

Anmeld

1. juni 2010

millesofie

tb skriver:

det blev lille tinke også skønnet til i den uge og hun kom ud 39+2 og vejede 3720g og 53 cm og jeg er ikke særlig høj 165 men alligevel gik det godt og kun 12½ time fra første ve

så bare rolig, det skal nok komme til at køre på skinner for jer

Anmeld

1. juni 2010

Svei

Det skal nok gå...ikke sikkert skanningen passer, når børn vejer omkring de 3,5 kilo så er det svært at regne med en skanning...kan sagtens vise mere end det er. Det var hvad jeg fik af vide.

Min søn blev født i uge 38+0 og vejede 4500g, så der er jo også de der kæmpe tykke basse børn..

Anmeld

1. juni 2010

Corn

Det lyder da som en fin størrelse...

Jeg fødte selv 36+0 en dreng på 3250 og 38+6 endnu en dreng på 3850... Denne gang tror jeg han bliver endnu større, men det gør jo ingen forskel på selve fødslen.

Anmeld

1. juni 2010

tb

tak for jeres svar allesammen  det lyder da til jeg kan tage det helt roligt.. hehe.. jeg er bare sååååå spændt.. jeg håber inderligt på at komme til at føde 'normalt' denne gang.. har en datter på 9 som blev taget ved AKS i 42+0, da hun lå med hovedet oppe.. men hende her ligger allerede nu med hovedet godt nede i bækkenet, så for min skyld må de der berømte veer godt komme, så jeg kan finde ud af hvad det er for nogle   noget mærkeligt noget at glæde sig til.. hehe.. men nu gik den første fødsel jo uden veer og vandafgang, så det er næsten lige som om det er første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.