Arghhhh politikere altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

NoName

hvad skal man lige tænke når en politiker udtaler således:

Arbejder vi ikke alle hårdt for vores penge? Synes vi knokler mere og mere og synes vi på en måde bliver straffet med alverdens besparelser de forkerte steder for at de "hårdtarbejdende politikere" kan få deres DYRE biler, STORE huse, GIGA løn og rejse på buisness class alt sammen betalt af os der åbenbart ikke laver en pind!!!!

Jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne med dette indlæg, skulle bare lige af med lidt luft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Louise mortil4

enig, blev sgu lidt stram i betrækket da jeg hørte hvordan de brokker sig over deres løn nedgang, det er vel ikke værre for dem end for os alm mennesker??

Anmeld

1. juni 2010

NoName

Hov mit citat forsvandt...

Kommer her igen:

" jeg nægter at gå 5% ned i løn. Som folketingspolitiker arbejder jeg hårdt og jeg går ind for, at hårdtarbejdende mennesker skal aflønnes som fortjent"

Anmeld

1. juni 2010

NoName

Louise mortil4 skriver:

enig, blev sgu lidt stram i betrækket da jeg hørte hvordan de brokker sig over deres løn nedgang, det er vel ikke værre for dem end for os alm mennesker??

Citatet forsvandt, men jeg er glad for at du kunne se hvad jeg hentydede til...

Anmeld

1. juni 2010

Liljesilas

noname skriver:

hvad skal man lige tænke når en politiker udtaler således:

Arbejder vi ikke alle hårdt for vores penge? Synes vi knokler mere og mere og synes vi på en måde bliver straffet med alverdens besparelser de forkerte steder for at de "hårdtarbejdende politikere" kan få deres DYRE biler, STORE huse, GIGA løn og rejse på buisness class alt sammen betalt af os der åbenbart ikke laver en pind!!!!

Jeg håber ikke jeg træder nogen over tæerne med dette indlæg, skulle bare lige af med lidt luft.

Enig - Glæder mig til det nye valg

Anmeld

1. juni 2010

oo

svineri! især når man tænker på, at de reelt IKKE går ned i løn, fordi de samtidig og i al stilhed har givet sig selv en lønforhøjelse der udligner lønnedgangen.

Anmeld

1. juni 2010

NoName

Der er altså ingen der spørg om vi andre syntes det er ok at der spares så meget på skoler at vi har børn sidende med handicap der ikke får hjælp fordi der ikke er recourser. der er heller ingen der spørg om vi vil 5% ned i børne chek samtidig med at prisen på institutioner stiger. VÅGN DOG OP...... vi kan altså ikke bare sige lad det ramme de andre jeg er fredet mit arbejd er det vigtigste..... Fik man som fortjent ville de mennesker der skal udføre jeres politik være meget højere lønnede..... men istedet brænder de ud og må pensioneres eller omskoles...... fortæl mig ikke at det er mere værd at sidde på et kontor og tage beslutninger der ikke rammer en selv !!!! det er lidt for forkælet for min smag.................!!!!!!

Anmeld

1. juni 2010

DLM

uhhh bliver så gal over sådan noget...

de sparer på børnenes penge, de sparer på de ældres penge som har gjort deres, de sparer på dagpengene, men vil de sparer hos dem selv nej nej "os der lever godt og har masser af penge, skal jo selvfølgelig også ha flere for dem kan vi da ikke undvære" hvad med os almindelige mennesker, der arbejder hårdt for at uddanne os og derefter arbejde hårdt i jobs?

?%¤&#¤"! politikere

Anmeld

1. juni 2010

NoName

Enig - Glæder mig til det nye valg

også mig.... endnu engang stemmer jeg på de røde stuer... - er du lønmodtager, så stem rødstue, da det er dem der vartager vores tarv, men er du selvstændig, så smut på blåstue, da de rige bliver rigere, og de fattige bliver fattigere

Håber igen IKKE at jeg træder nogen over tæerne... Men der er sQ noget galt i Danmark efterhånden....

Anmeld

1. juni 2010

tb

noname skriver:

også mig.... endnu engang stemmer jeg på de røde stuer... - er du lønmodtager, så stem rødstue, da det er dem der vartager vores tarv, men er du selvstændig, så smut på blåstue, da de rige bliver rigere, og de fattige bliver fattigere

Håber igen IKKE at jeg træder nogen over tæerne... Men der er sQ noget galt i Danmark efterhånden....

bliver lige nødt til at sige, at bare fordi man er selvstændig, er det ikke ensbetydende med at man er rig.. der er mange der har den opfattelse, men nej

kh tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.