Det er første gang i den tid vi har været hos hende.... Men lige idag og de næste dage er det bare mega besværligt.... typisk.
Idag skal Liva til en anden i gruppen, Susanne. Hun har været der før og er glad for hende så ikke noget problem.
Imorgen skal Carsten og jeg til koncert. Det var så meningen at Liva skulle i dagpleje, og når min stedfar så havde været til jobsamtale, skulle han hente Liva og køre hende til farmor og farfar på Langeland, hvor hun skal være og overnatte.
MEN... der er kun plads hos Susanne idag. Så hvis vores egen dagplejer stadig er syg imorgen skal Liva til en dagplejer udenfor gruppen, altså en hun slet ikke kender. 
Min stedfar skulle have alt Livas oppakning med hjem idag til middag, da vi jo som sagt skal afsted imorgen og han derfor ikke kan hente det der.... men hvis Livas egen dagplejer ikke er tilbage imorgen vil vi få hende til Langeland i aften... men vi får først at vide om Livas dagplejer er rask, når vi henter Liva kl. 15.30... dvs. oppakningen er allerede kørt herfra.... og faktisk synes jeg vi skal forsøge at få hende afsted i aften hvis hun skulle til en helt ukendt dagplejer.... så mangler vi oppakningen...
OG hvis vi satser og lade oppakningen blive hjemme, så skal vi have transporteret den i bus til Langeland (vi har ikke bil pt.)... det er både tøj, seng og autostol...
DVS! at jeg ikke kan tage afsted med hende selv og derfor må vente til Carsten kommer hjem kl. 18-18.30.... og så skal vi ud på den lange tur med en datter der er ved at være træt.
SUK jeg synes lige det er mega besværligt og kan slet ikke finde ud af hvordan vi planlægger det her.
Håber bare sådan at vores dagplejer er rask imorgen igen!
Anmeld