Leg - Vidste du at....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.906 visninger
43 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kender i ikke det, at man pludselig får noget afvide man absolut intet anede om, og som er vildt, finurligt, sjovt, utroligt, er fuldstændig ligegyldigt stof om alt mellem himmel og jord?

Kom med det folkens, del jeres brede viden med hinanden.

Jeg starter:

Vidste du at: 1 isvaffel rundt regnet svarer til 10 sodavandsis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

oo

nej det vidste jeg ikke - men så er jeg da superglad for at min craving går på sun lolly og kæmpe eskimo og ikke flødeis

vidste du at: man ikke skal smide brød ned i vandet når man fodrer ænder? det skaber andemad og alger og et rigtig dårligt vandmiljø for både ænder og fisk. det er derfor der altid er skilte ved søer om at man ikke må fodre ænderne. det må man gerne, bare ikke NEDE i vandet!

Anmeld

31. maj 2010

Tjuhl skriver:

nej det vidste jeg ikke - men så er jeg da superglad for at min craving går på sun lolly og kæmpe eskimo og ikke flødeis

vidste du at: man ikke skal smide brød ned i vandet når man fodrer ænder? det skaber andemad og alger og et rigtig dårligt vandmiljø for både ænder og fisk. det er derfor der altid er skilte ved søer om at man ikke må fodre ænderne. det må man gerne, bare ikke NEDE i vandet!

Nej det anede jeg faktisk slet ikke.... Stakkels ænder i Søerne her i byen.. de må da svømme i alger så....

Vidste du at: Vadehavet er et af verdens 10 vigtigste vådområder, og at der på hver kvadratmeter vade, lever ca. 100.000 rejer, orme, snegle og muslinger...

Anmeld

31. maj 2010

oo

Alexis skriver:

Nej det anede jeg faktisk slet ikke.... Stakkels ænder i Søerne her i byen.. de må da svømme i alger så....

Vidste du at: Vadehavet er et af verdens 10 vigtigste vådområder, og at der på hver kvadratmeter vade, lever ca. 100.000 rejer, orme, snegle og muslinger...

Ja, de gør jeg har boet lige ned til Søerne på Nørrebro og de er helt fucked jo!

Nej, det vidste jeg ikke!

Vidste du at: egernerne (æh ) hernede på sydfyn er sorte og ikke brune?

Anmeld

31. maj 2010

Low

Tjuhl skriver:

Det vidste jeg godt. .

Vidste du at grise ikke kan svede?

Anmeld

31. maj 2010

Tjuhl skriver:

Ja, de gør jeg har boet lige ned til Søerne på Nørrebro og de er helt fucked jo!

Det mindes jeg at have hørt.... Men nu du siger det, har jeg ikke tænkt så meget over det. Selvf. har Fyn sorte egern, de jo finest

Anmeld

31. maj 2010

Low skriver:

Det vidste jeg godt. .

Vidste du at grise ikke kan svede?

Ja det vidste jeg godt.

Vidste du at Obama er præsident nr 44 i rækken?

Anmeld

31. maj 2010

Hihi, egerneneneneeee egernene.... vil jeg tro

Anmeld

31. maj 2010

oo

Alexis skriver:

Hihi, egerneneneneeee egerne.... vil jeg tro

ja, det må være rigtigt...jeg kunne ligesom ikke få afsluttet det ord i flertal

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Vidste du at den tekst der står i en bog på en af de foreste sider(nogle gange også bagerst), hvor der står hvem der har skrevet,oversat trykt osv hedder en kolofon:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.