Berettiget til fuld dagpengesats, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Stumpen

Nu har jeg jo været på barsel mere eller mindre siden jeg blev færdig udd og har fået demintentsatsen. Er nu i et vikariat og vil høre om nogen af jer ved hvornår jeg er berrettiget til fuld dagpengesats?? Spurgte hos SL i dag og hun fattede da bare ikke mit spørgsmål....

Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Mie A

Mener at jeg fik at vide at hvis jeg var i arbejde i 3 måneder lavede de en ny beregning på mig.

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Stumpen skriver:

Nu har jeg jo været på barsel mere eller mindre siden jeg blev færdig udd og har fået demintentsatsen. Er nu i et vikariat og vil høre om nogen af jer ved hvornår jeg er berrettiget til fuld dagpengesats?? Spurgte hos SL i dag og hun fattede da bare ikke mit spørgsmål....

Anja..

Hvis man ikke tidligere har optjent anciennitet, mener jeg man skal have arbejdet i et år, hvilket er hvad der svarer til 1920 timer

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Stumpen skriver:

Anja..

Fandt lige det her........ Men jeg ved ikke hvordan det er, når du har fået dimmittentsats.

http://www.detfagligehus.dk/sporgsmal-og-svar/ledighed-og-dagpenge/sporgsmal-95.html

Anmeld

31. maj 2010

Stumpen

Mie A skriver:

Mener at jeg fik at vide at hvis jeg var i arbejde i 3 måneder lavede de en ny beregning på mig.

Lige nøjagtig hun snakkede om en ny beregning.. Troede bare at de havde noget mere konkret at gå efter, som f.eks antal timer man har arbejdet indenfor x antal mdr...

Anmeld

31. maj 2010

Stumpen

Baagøe skriver:

Hvis man ikke tidligere har optjent anciennitet, mener jeg man skal have arbejdet i et år, hvilket er hvad der svarer til 1920 timer

Tak for din hjælp...

Anmeld

31. maj 2010

Pige2009

Stumpen skriver:

Tak for din hjælp...

Velbekomme, men jeg er ikke 100% sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.